A usual HGH releaser is working differently compared to the typical steroid. To give you an idea, steroids is making use of synthetic hormones where HGH supplements can boost the hormone in a natural way. A lot of experts underline that HGH releasers can generate a complete natural process that s efficient and good enough to prevent the adverse and the dangerous side effects. this guy Repeating your weight loss affirmations at instances where you happen to be tempted to overeat, will allow you to stay focused and on track. the best diet pill for women weight loss My sincere advice: Do not fall prey to high flying claims of questionable hoodia patches. Instead, consider real hoodia in a capsule, tablet, or liquid. investigate this site Amazing Weight Loss lose weight loss pills buy ephidrine health If you d like a fast and safe way to lose fat and improve other aspects of your health, a short-term fast done once or twice a week is worth a try, but until proper studies are conducted with dry fasting, it s best to avoid food, not water, on your fasting days. food to lose weight Recension: Singstar Queen | PS3bloggen.se

Recension: Singstar Queen

Singstar Queen

En mörk novembermorgon 1991 skulle jag skriva ett stort saltest i något gymnasieämne jag sedan länge glömt. Det enda jag minns från den dagen är att jag fick reda på att Freddie Mercury, karismatisk Queen-sångare och tillika halvgud, hade gått bort kvällen innan. Ett band och en era var därmed slut.

Det kommer aldrig att finnas ett glamrockband som Queen igen och ändå är jag både överraskad och glad över att Sony valde att följa upp den självklara ABBA-skivan med mindre självklara Singstar Queen. För till skillnad från ABBA är det inte ”alla” som älskar Queen. När jag lirar Seven Seas of Rhye på kontoret får jag långa mörka blickar, ungefär som om jag lirat jullåtar till Valborg. Singstar Queen är en Singstar-skiva du antingen hatar eller älskar. No in between.

Singstar Queen, screenshot 1

En hel del från Tobys recension av Singstar ABBA gäller såklart Singstar Queen också; Singstar är Singstar, gillar du inte originalkonceptet, som vi recenserar här, så gillar du inte dessa skivor heller och så vidare. Positivt är att du kan byta fritt mellan olika PS3-skivor när du väl startat från en annan. Låtarna du laddat ner kommer såklart att finnas kvar oavsett vilken skiva du har i, så om du har ett välbyggt nedladdningsbibliotek kommer merparten av din spellista ändå att se likadan ut oavsett skiva du stoppat i.

Men Singstar Queen då? Jo, alla låtar jag vill ha med finns, sånär som på Seven Seas of Rhye och Save Me. Men det kan jag leva med. Queen hade en scennärvaro som få och även en hel del uppmärksammade musikvideor som i dag mest fungerar som ren nostalgi. Allt detta finns med på skivan och hjälper dig att glida in i den där magiska Queen-världen som innehåller Mercurys höga toner, bandets bisarra stämsång och gitarrernas ömsom ylande och ömsom gnidande.

Singstar Queen, screenshot 2

Vad faller mig mindre på läppen då? Tja, bara ett fåtal låtar av de 25 låtarna är duetter, vilket jag tycker är ok. Jag ser gärna fler, men det är ju svårt att tvinga in duettstämmor i låtar där de inte finns till att börja med. En liten men störande detalj är att om du redan har laddat hem en låt från skivan sedan tidigare så uppfattar inte Singstar detta utan presenterar ett identiskt spår två gånger, vilket känns lite ogenomtänkt.

Men i övrigt är Singstar Queen som förväntat och det duger gott och väl. Så vad kan man tänka sig händer efter detta då? Ja, får jag bestämma så vill jag ha Singstar Pet Shop Boys, Singstar Eurythmics och Singstar Roxette – så är mitt 80-tal covered. Tyvärr bestämmer inte jag.

Singstar Queen är en klar 8/10 för den som vill axla Freddies fallna mantel, för ni vet ju hur det är:

I’ll top the bill!
I’ll overkill!