* Serving as a drain for toxic substances absorbed through our lungs and skin, etc. simply weight loss calories Winners of the Body By Vi 90 Day Challengequalify for trips, shopping spree s, and are rewarded for choosing to adopt a healthier lifestyle. weight loss obese people 2. Eat only low calorie food? best rated garcinia cambogia extract weight loss So what are you waiting for, this is a super diet, get stuck in. weight loss medication There is a product devised for weight loss called Phe375 and comes in the form of diet pills. It is also known as Phentermine. Most people report great results with it. In terms of side effects, the Phe375 is reported to have just a few minor effects. As any other diet, there is a need of a healthy mixture of exercise and junk food diminishing or elimination if possible. No matter what your main motivation to lose weight is, this option is helping many people with overweight problems. You might want to look healthier and more attractive to the opposite gender, or prevent a heart attack due to many illnesses provoked by obesity. diabetic diet guidelines Recension: Legendary | PS3bloggen.se

Recension: Legendary

Nu under den intensiva novemberperioden släpps det alla möjliga slag spel. Varför? Jo, för att komma med på den där åtråvärda önskelistan för julklappar. Nu när spelmarknaden dessutom har ökat markant under de senaste åren får vi räkna med ett flertal lir inom varje liten subgenre. Det innebär med andra ord att vi får se mängder med FPS-spel, och Legendary, som tidigare hade arbetsnamnet Legendary: The Box, är givetvis ett sådant. Studion bakom liret är Spark Unlimited, mest kända för Call of Duty: Finest Hour till PS2, medan utgivaren är ett betydligt mer känt namn, nämligen Atari. Det ska bli intressant att se vad denna lilla studio har att komma med, speciellt med tanke på att utvecklingen ändå har skett under några år.

Tjuven Charles Deckard har anlitats av organisationen Black Order för att stjäla en okänd artefakt från ett museum i New York. När han har hittat och öppnat objektet märker han direkt att det rör sig om Pandoras ask, ett legendariskt föremål som släpper loss all möjlig ondska, samtidigt som han får får en märkligkraft i sin egen hand, kallad Signet. Det blir genast kaos i New York då varulvar, griffons och andra varelser mumsar i sig människor, samtidigt som Black Order gör allt för att hitta objektet och lyckas ta kontroll över Signet så man kan styra alla monster och därmed ta över hela världen. Eftersom Deckard är den enda som kan stänga Pandoras ask blir det han som måste stoppa organisationen från att införskaffa sig en gigantisk makt.

Med Unreal Engine 3.0 tänker Spark Unlimited skapa ett FPS som ska få oss att blunda för Far Cry 2 och Call of Duty: World at War, och istället lira detta både online och offline. Tyvärr verkar något ha gått snett under utvecklingen eftersom det inte är ett imponerande slutresultat som jag får spela. Det första som slår mig är hur pass ful grafiken är. Ska jag vara ärlig påminner det mer om ett PS2-spel istället för PS3, men tack och lov går det att skapa något fantastiskt, även om ytan inte direkt lockar. Nu är det dessvärre inte på det sättet. Trots en riktigt juste premiss som utan problem skulle funka som en stor Hollywoodrulle, är det en hel del saker som påverkar helhetsintrycket. Största boven är utan tvekan alla grova framedrops som är så pass starka att jag sitter och svär i soffan över att inlevelsen aldrig får existera, trots en del magnifika filmsekvenser (innehållet, definitivt inte ytan). Sedan är inte kontrollen heller något att hurra över. Knappvalen känns väldigt konstiga, ungefär som att man har konfigurerat dem bara för att vara lite annorlunda. A och O i ett FPS är ändå hur hårkorset fungerar, och även där har man misslyckats grovt då den inte känns precis för fem öre.

Nu skulle jag vilja börja lista positiva egenskaper (utöver handlingen), men tyvärr fortsätter de negativa orden. Om du lyckas klara dig genom spelet utan att ha gett upp på grund av all frustration (grattis, vi är antagligen få till antalet) kastar du dig säkert över onlinedelen, även om allt i single player borde tyda på en ganska usel flerspelarupplevelse. Där kommer du märka hur stendött spelet är, för trots ett antal försök hittade jag inte en enda spelare att lira mot. Utan tvekan slår Legendary rekord i att ha onlinedelen med lägst antal motståndare. Antagligen för att alla köpare har bytt eller sålt det vidare efter några minuter. Snacka om att öppna Pandoras ask.

3/10