Now realize that some effort from you will be required, but Isabel has really done all the hard work for you. Included in her program is: soup diets Now a new form has been created: HCG drops. Advances in how the hormone is administered now allows you to put liquid drops under your tongue, where it is speedily absorbed into the blood stream. The procedure is quite plain. Using the dropper that comes with your bottle of HCG weight loss drops, you put 12 to 15 drops under your tongue two to six times per day. Don t eat or drink anything for 15 minutes before or after you take your dose. Follow the HCG diet program, and you re on your way to becoming a skinnier you. mediral weight loss formula Below is a list of products that are made from natural ingredients. You can see how safe they are for you: best weight loss plan If you re thinking that this sounds really tough, well don t be too concerned. weight loss jokes Shakeology helps you to lose the weight fast, stops overeating, and reduces your cravings for sweets and other unhealthy foods. It s a meal on the go that is useful when we need something quick to eat. It is these times that we usually go for unhealthy, fast food options. Shakeology not only tastes great, but when used on a regular basis, it could assist you to shed some pounds, feel energized, enhance digestion and regularity, and lower your cholesterol. best exercise for quick weight loss Recension: Inferno Pool | PS3bloggen.se

Recension: Inferno Pool

Inferno Pool

På pappret: “Kaosartat biljard för upp till fyra spelare”
I verkligheten: Roligt för stunden, men håller inte i längden på grund av för få spellägen.
Pris: 70 kr på PlayStation Store – ute nu!

infernopool1

Biljardsporten har lyst med sin frånvaro bland PSN-spelen, men nu träder Dark Energy Digital fram och släpper Inferno Pool. I första hand är det arkadkänslan man är ute efter, men för de som hellre vill spela ”vanlig” biljard går det att välja 9- och 8-ball. Givetvis går det att spela med sina polare över nätet eller hemma i vardagsrummet. Oavsett var de befinner sig kan man i arkadläget vara upp till fyra spelare samtidigt, annars är det naturligtvis bara två stycken.

Vad går alla spellägen ut på? Jo, jag kan börja med de två som flera av er säkert är bekanta med, även om min magkänsla säger att det egentligen är bara eight-ball som vanliga svenssons bruka lira i verkligheten. Den varianten går ut på att man ska sänka hel- eller halvfärgade bollar, beroende på vem som sänker vilken typ av boll. Efter att man har gjort detta är det dags att sätta dit den svarta som har siffran åtta. Så pass enkelt är det, och inte blir det precis svårare när man lirar nine-ball. Där ska man alltid först träffa bollen med den lägsta siffran. Så länge man gör det och sätter alltid minst en boll får man fortsätta. Skulle du antingen träffa en högre siffra först alternativ inte sätta någon boll blir det din motståndares tur. Med andra ord är det betydligt mer taktik i den här varianten.

infernopool2

Men som Killinggänget alltid säger i Nilecity, ”men det är inte därför du är här”. Huvudattraktionen är nämligen läget kallat Inferno. Ifall du lirar ensam går det ut på att det aldrig få bli för många bollar på bordet, utan du måste sänka dem i ett furiöst tempo då det landar fler och fler bollar i ökat tempo. Ju längre du håller ut, desto högre poäng. Om du väljer att spela mot en kompis eller någon över onlineläget är vissa bollar dessutom ett vapen som skickas över till någon av dina motståndare (nya bollar och omdirigering av spelplanen). Spelet tar slut när någon har antingen lyckats sänka samtliga eller har fått för många bollar på sitt biljardbord.

infernopool3

Något mer än så är det inte, men under en kort stund har jag det faktiskt ganska roligt. Däremot tar glädjen slut ganska fort då det faktiskt finns en anledning till att jag inte spelar biljard speciellt ofta. Sporten är nämligen lite för tråkig. Biljardfansen kan däremot säkerligen hitta fler speltimmar i Inferno Pool, men jag sitter hellre och väntar på att Hustle Kings ska släppas, som på pappret ser betydligt mer intressant ut. Fast det här är i alla fall ett bättre alternativ än WSC Real 09 (recension kommer snart!), om det nu säger något.

5/10