Can you really endure an entire pregnancy without putting on any weight? This book is not making that assumption at all, but about not picking up any added pounds. It s basically an e-book that teaches you how to stay as healthy as possible during your pregnancy. During this assessment, we are going to scrutinize Pregnancy without Pounds little by little. the real garcinia cambogia weight loss Introducing a simple and very different method for losing weight over the counter diet pills weight loss The biggest complaint about Pregnancy without Pounds is that you could find its contents in other places because it is not anything new. Furthermore, you could find this information at a lower price, or perhaps even for free if you did enough research. For example, you should look online for information that is related to pregnancy, exercise and nutrition. Also, you could go to tons of websites and forum that give out free information. However, this could be the case with most subjects. The reason that this course is so valuable is because he researched everything and put the results in one easy to find location. food lovers fat loss system complaints Sore throat your input here 4 Weeks To A Flat Stomach ! phentermine weight loss results Recension: G.I. JOE: The Rise of Cobra | PS3bloggen.se

Recension: G.I. JOE: The Rise of Cobra

GI_Joe_The_rise_of_Cobra

Direkt när Transformers hade gjort sin succéartade premiärhelg i USA gav man grönt ljus till en annan mycket populär leksaks-serie i USA, nämligen G.I. JOE. Den här gången har man dock valt att delvis sudda ut den ultrapatriotiska vinkeln för att försöka sälja konceptet utanför Nordamerika, men du måste vara redigt blind för att ändå inte lyckas se militärglorifieringen. Som film lämnar G.I. JOE: The Rise of Cobra mycket att önska, även om det finns något enstaka ögonblick som håller måttet. Oftast handlar det dock om en kopia av Team America, fast allvarlig. Spelet behöver ju dock inte hålla samma låga kvalitetsnivå, utan kan faktiskt överträffa alla förväntningar. Double Helix Games (Silent Hill: Homecoming) har fått i uppdrag av EA att göra något eget av franchisen, vilket märks då handlingen är lagd efter filmens slut. Dock hjälper det inte när man ändå bara har gjort ett hafsverk.

gi-joe-rise-of-the-cobra-3

Handlingen börjar där filmen tar slut, även om det finns en hel del logiska luckor som är ganska svåra att greppa (om du vill veta denna spoiler är du varmt välkommen att mejla mig om det). Till en början är det Duke och Scarlett som tillsammans jobbar för att frita sina kollegor, och samtidigt börjar man få information om att COBRA håller på att samla material för att bygga ett mycket farligt vapen. Det är upp till internationella styrkan G.I. JOE att hjälpa sina vänner och rädda världen på en och samma gång.

Minns ni det gamla NES-liret Gunsmoke? Grunden är nämligen väldigt identiska med varandra, fast skillnaden är att Gunsmoke tekniskt sett var mycket konkurrenskraftigt under sin tid, medan G.I. JOE: The Rise of Cobra ter sig som en halvdan konvertering från PS2. Som ni förstår har jag ganska mycket negativt att säga om det här liret, men jag tycker att vi kan börja med att vara positiva. Det går att lira tillsammans med en polare i soffan, samt att det är dödligt enkelt att lära sig kontrollen (så länge man inte kör något fordon – mer om det senare). Sedan tar det roliga slut.

gi-joe-rise-of-the-cobra-2

Bara efter några minuter har jag redan hört spelets mantran ”Yo Joe!”, ”G.I. JOE”, ”Knowing is half the battle” och ”Cobra” så pass många gånger att man lätt kan tro att BD-skivan har hakat upp sig på något sätt. Nej då, det här är bara ett dåligt försök till att stärka ett varumärke, men bidrar endast till en stark irritation som utvecklas till rent och skärt hat när general Hawk åter igen måste skrika ut ”Yo Joe!” när han avslutar en mening. Då hjälper det inte heller att spelupplägget är lika repetitivt som låtvariationen hos Radio Rix, trots att det under några sekunder faktiskt kändes kul med ett arkadliknande shoot ’em up-upplägg.

Ilskan fortsätter att byggas upp ju längre speltiden går. När det är dags att för första gången äntra ett fordon håller jag tummarna på att det här ska bli spelets stora höjdpunkten, men det blev istället raka motsatsen, för jag har aldrig i hela mitt 31-åriga liv varit med om en så pass ineffektiv och usel styrning av bilar i ett lir. Hur tänkte Double Helix när man valde att lägga in styrningen i samma analoga spak som den där man väljer om man ska köra framåt eller bakåt? Just det, när man ska svänga åt något håll är det bara slumpen som avgör vilken riktning bilen åker. Jättekul. Inte ens ytan går det att hitta något förlåtande hos. In game-grafiken ser väldigt uppkonverterad ut, och när det blir CGI-stunder är det minnen av SNES som dyker upp. Vid tidpunkten av recenserandet spelade jag Final Fantasy VII med min PSP, och det liret hade till och med snyggare mellansekvenser. Gissa hur många år sedan det gjordes?

gi-joe-rise-of-the-cobra-1

Kör ett så kallat blindtest mellan Burn Zombie, Burn (Jimmy håller på att recensera det för fullt) och detta med en mindre vetande kompis, och den kommer garanterat att peka ut det här som PSN-liret istället för det andra. Så pass hemskt är det. Fler grafiska bekymmer finns det i kameran, vars syfte verkar vara att jävlas med den som spelar eftersom den lite då och då kan få för sig att zooma in groteskt mycket, trots att du har fienderna långt borta. Man kanske ville ge G.I. JOE: The Rise of Cobra en slumpmässigt högre svårighetsgrad emellanåt, vad vet jag?

Nu kanske du undrar varför jag blev tvungen att just välja Gunsmoke som ett liknande substitut i inledningen, men det finns nämligen en orsak till detta. Det var ungefär vid den här tiden då jag senast lirade ett actionspel där man inte kan hoppa. Spelupplägget kan i andra fall göra att man kanske inte saknar det, utan till och med hitta någon logik bakom detta, fast här finns det inget sådant. Istället blir jag bara arg när jag inte kan komma åt en multiplikator-symbol bara för att den hamnade lite ovanför markytan.

Egentligen tror jag att det här bara är ett dyrt och grymt practical joke som Toby ligger bakom, men tyvärr är det så att EA har släppt ett trasigt spel som aldrig någonsin borde ha sett dagens ljus. Även om du skulle ha lekt med dockorna (nej, det rör sig inte om några figurer) eller tycker att Sommers film är det bästa som har släppts sedan Kickboxer (FWAAAAAAAAH! / Tobys anm.) kommer du inte att finna något glädjande i det här skräpet. G.I. JOE: The Rise of Cobra är helt enkelt enbart motbjudande.

3/10