to Women who have experienced breast implants removed and need breasts firming and also enlargement. weight loss that works Constructive Weight Loss Tips For Your Diet Plan safe weight loss programs modesto Testoviron Depot is not aromatic, if taken 200 to 600 mg per week which is sufficient for mass gains. Its weekly dosage is effective for 1-2 weeks, that s why athletes split up the dosage twice a week to achieve better results. The required cycle for this steroid is 6 to 12 weeks which should not be exceeded. Higher dosage of Testoviron Depot becomes strongly aromatic, so you should take anti-estrogen to maintain the muscle growth. Women should take only 100 mg per week, for more than that will start to show virility symptoms such as deepening of voice, enlargement of clitoris and excessive facial hair growth. Even taking the small dosage for more than six weeks will show masculine effects on women. prescribe weight loss pills Procedure: the best way to lose weight for men I do not recommend that you take any weight loss pills or supplements unless prescribed by your doctor. Instead I would encourage you to find a healthy and balanced diet program by an experienced nutrition specialist that is combined with workout routines to help you losing weight. Finding a good diet and workout program is essential to help you to lose weight from all over the body as well as the arms. There are many programs out there that are available online. However, only few provide valuable and useful comprehensive information that can help you lose weight easily and effectively. Visit our website to find more information about these programs and read our review of the top ones that are available online. Also will find a lot of helpful resources – including articles and videos- if you are slim and searching only to lose fat from your arms. weight loss pills healthy Recension: Army Of Two: The 40th Day | PS3bloggen.se

Recension: Army Of Two: The 40th Day

army of two the 40th day

Sedan jag och min kompis klarat Resident Evil 5 (8/10) har vi sökt med ljus och lykta efter ett spel som kan plocka upp den fallna manteln. Det vi gillade med Capcoms oftast kritiserade spel  var samarbetet mellan två personer, att det var enkelt att spela online, och att man kunde anpassa hur man skulle ta sig an banor med tanke på vapenarsenal och taktik. Min vän ifrån Halmstad hintade (i varje fall säger han det i efterhand) om att vi borde kolla på Army of Two (8/10) ifrån Electronic Arts då det verkade passa in på våra krav. Så blev aldrig fallet, men jag har nu under en veckas tid spelat uppföljaren Army Of Two: The 40th Day.

army of two the 40th day

Då jag inte har spelat ettan får jag hålla till godo med Tobys snart två år gamla recension, och alla jämförelser och liknelser baserar sig därefter på den. Tyson Rios och Elliot Salem är tillbaka igen för att ännu en gång gå en tuff match emot skurkar av allehanda sort. Det som först verkar vara ett stillsamt uppdrag där huvudfigurerna ska träffa en kontakt i Shanghai, placera ut lite elektroniska prylar och bara håva in pengarna går på några få sekunder till att vara värsta mardrömmen.

Army of Two: The 40th Day är upplagt precis likadant som sin föregångare. Ni båda ska genom en smula eldkraft, en gnutta list och en hel del tålamod ta er igenom de banor som spelet bjuder på. Alla är i stadsmiljö, och grafiken imponerar verkligen på mig med snygga bakgrunder, rörliga karaktärer vapen och fordonen. Det enda lilla man kan anmärka på är att de explosioner samt byggnader som rasar ihop under mellansekvenserna ser riktigt fyrkantiga och pixliga ut. Spelet är givetvis roligare om du kan vara två människor bakom spakarna, och både offline samt online fungerar helt smärtfritt. Sitter man framför samma tv delas fortfarande skärmen av lodrätt, vilket är klart bättre än i t.ex. Resident Evils vågräta avdelning. Skärmytan utnyttjas väl, tack vare att en intryckt högerspak växlar mellan att din figur ska hålla till i skärmen högerkant och titta eller sikta åt vänster eller tvärt om,  och man känner inte sig begränsad av den halverade skärmen.

army of two the 40th day

Till det yttre känns spelet som en lång lektion i machoattityd och grabbarna Rios och Salem lägger minsann inte fingrarna emellan när det kommer till kritan. Men som spelare kan du faktiskt själv välja hur historien ska utspela sig. I slutet av varje kapitel får du oftast ett val hur du ska handskas med en situation. Oftast finns det en diplomatisk lösning och en som i de allra flesta fall har dödlig utgång, och dina val har dessutom konsekvenser senare i spelet. I många lägen när det  börjar dra ihop sig till konfrontation kan du utnyttja att ni just är två, t.ex. att låta en av figurerna låtsas ge upp samtidigt som den andra ligger på lur med ett gevär. De stentuffa dödskallemaskerna som hänger kvar från det första spelet ger dig information om vart du ska bege dig härnäst, eller vad det är för typ av fiender framför dig. Genom att analysera deras militärrang kan du överrumpla ledaren i gruppen och på så sätt  få resten att ge upp.

Tvåspelarläget är klockrent, men det gör faktiskt inte så mycket om du inte har någon att spela med. Den artificiella intelligensen fungerar bra, och du kan med hjälp av styrknapparna ge order om att gå fram, stanna kvar eller hänga ihop med dig. Skulle någon av er stupa är det bara att ropa på hjälp så kommer din vän och drar dig i säkerhet, för att sedan återuppliva dig med en välriktad spruta i kroppen.

army of two the 40th day

Det finns inte mycket med det här spelet jag tycker är dåligt. Det är pangpang och action från första början. Kontrollerna är kliniska, vapensystemet där du låser upp vapendelar och tjänar pengar för att kunna utöka din arsenal är utmärkt. Grafik och ljud är även det i toppklass med det lilla minus i de animerade mellansekvenserna jag tidigare nämnt. Om det är något positivt eller negativt att spelet i grund och botten är en kopia av föregångaren men bara mycket bättre, det är upp till spelaren. Men enligt mig är det i princip fulländat.

Det finns också en onlinedel som inte har med huvudhistorien att göra, med tre variationer på klassiskt onlineskjutande. Co-op Deathmatch, Control & Warzone är det som gäller, och det finns inget att anmärka på här heller. Jag hade inga problem med lagg eller andra barnsjukdomar. Co-op Deathmatch är precis vad det låter. Control är som Domination i Unreal Tournament (ta en bas, och sen hålla den), och Warzone är som Assault i UT (uppdragsbaserat, där det ena laget ska tex spränga något samtidigt som det andra ska förhindra det).

Army Of Two: The 40th Day är ett utmärkt spel att lira tillsammans med en kompis, och det fungerar lika bra att sitta i samma soffa som i olika länder. Gillade du ettan kommer du att älska detta, men missade du föregångaren gör det absolut inget. Betyget är tack vare de utmärkta samarbetsdelarna snubblande nära en nia, men då det känns mer som en perfekt uppfräschning än ett helt nytt spel ligger betyget där det ligger – en mycket stark åtta.  Det är dessutom fortfarande lika seriöst badass med dödskallemasker i stål år 2010!

8/10