How Well Does the Digets Diet Work? lose weight fast peas acupuncture weight loss The gastric balloon is a relatively new incision-free procedure. During this treatment, a surgeon inserts a silicone balloon in the stomach. The balloon is then filled with liquid solution or air. Like Lap Band, the goal of the gastric balloon is to reduce the amount of food that enters the stomach and to reduce the patient s appetite. new pill for weight loss Fat Burning Ab Equipment: I place this equipment under fads as most of these are quickly thrown away after a few weeks of use. Some will spend hundreds on ab machines that make claims like You can lose 50lbs in 10 days. There are ab rollers, jumpers, twisters and others. They can build abdominal muscles, but will do nothing about the covering fat. It is important to exercise but in most cases you are going to get better results with a walking program them most of these ab equipment fads. weight loss challenges Pilates Promotes Proper Alignment Of The Skeleton Structure dangers of taking garcinia cambogia weight loss Recension: 3 on 3 NHL Arcade | PS3bloggen.se

Recension: 3 on 3 NHL Arcade

3 on 3 NHL Arcade

Premiär: Finns ute nu
Pris: 70 kronor

Mitt hockeyintresse har genom åren jojjat upp och ner som en IT-aktie. Den som är född i Malmö får inte direkt en Koho-klubba i näven när vid utkomsten. Inte då – och inte nu heller, verkar det som.

För den hockeytokige har annars Electronic Arts i många år mättat hungern; själv bekantade jag mig tidigt med deras DOS-version av NHL ’94. Sen dess har mitt glödande intresse för spelserien sakta falnat till dagens minusgrader.

Tills nu. Det har legat ute på PSN ett tag och vi är lite sent ute, men 3 on 3 NHL Arcade – EA:s senaste humortillskott i hockeyväg – är faktiskt ett kul litet spel för den som tycker hockey är roligare utan regler än med. Den som minns 8-bitars Nintendo Hockey med varm glädje kan känna igen sig. Men givetvis inte helt utan irritationsmoment.

3 on 3 NHL Arcade

3 on 3 NHL Arcade utnyttjar snarlik skillstickstyrning som NHL-serien började med för en tid sedan. Det betyder att du styr spelaren med vänsterspak och klubban med högerspak. Tacklingar, slashing och klubblyft är inte bara tillåtna moment, utan uppmuntras. När du tacklar någon finns det en chans att det ploppar upp en power-up på isen som enbart det tacklande laget kan utnyttja. Sådana power-ups kan vara mer eller mindre verklighetstrogna hjälpmedel som att krympa motståndarmålvakten eller låta en viss spelares mål räknas dubbelt.

För det första bör du nog ha en eller flera vänner att spela 3 on 3 NHL Arcade med, alternativt hitta nån att spöa online. Enspelarläget är hyfsat oinspirerat och AI:n har en förmåga att göra likadana mål hela tiden. Har du väl en kompis bredvid så är det dock bara att köra igång direkt; välj dina tre spelare plus målvakt från en begränsad laguppställning av riktiga NHL-spelare (snabba, allround eller tungviktare) och bestäm vilken styrning du vill ha samt hur många mål ni kör till – och sen är ni igång.

3 on 3 NHL Arcade

Här infinner sig dock irritationsmoment nummer ett. Nästa gång du spelar har inga inställningar sparats och du måste konfigurera igen. Menlöst att till exempel tweaka ljudinställningar om de nollställs varje gång. Det finns ett antal trophies till 3 on 3 NHL Arcade men de flesta går enbart ut på att göra mål i samma match med de olika power-upsen och ställer du in vinstkriterierna på väldigt många mål, så borde du ha klarat av dem på mindre än en halvtimme. Också lite småtrist. Grafiken är väl ungefär vad man kan förvänta sig av ett skojhockeyspel men ljudet pendlar mellan irriterande till bara rätt dåligt. De pust och stånk som hörs när du väljer i menyn blir lätt enerverande.

Blir det nån hockey av det då? Nja, kanske inte så mycket hockey – men jäkligt mycket skoj för 70 spänn. Det finns helt klart olika strategier att välja och både defensivt och aggressivt spel kan löna sig. Det går att kasta sig, täcka, trickskjuta, dumpa, lobbpassa och finta precis som i riktiga NHL-serien – givetvis med en portion humor.

Jag rekommenderar 3 on 3 NHL Arcade för några veckors ishackande med kompisar. För engagerande singelspel är det dock fortfarande NHL-serien som gäller.

7/10