| User | Post |
|
6:41 2010-04-23
| Swe_Gamer
Medlem
| | | |
|
| posts 19 |
|
|
vet ni några bra 200-250kr spel helst med trophies
|
|
|
9:02 2010-04-23
| Sprinter
Trogen medlem
| | Boden | |
|
| posts 147 |
|
|
GTA IV, LittleBigPlanet, inFamous, Killzone 2, Burnout Paradise etc etc
http://www.prisjakt.nu/kategor…..#prodlista
|
|
|
|
|
|
|
Jag rekommenderar absolut Burnout Paradise. Hela paketet med DLC borde finnas på PSN för en smidig slant.
|
|
|
|
|
11:07 2010-04-23
| SellingScissorsToKids
Trogen medlem
| | | |
|
| posts 279 |
|
|
Utöver redan nämnda såg jag att Batman: Arkham Asylum finns för 249:-. Riktigt, riktigt bra och du behöver inte ens vara Batmanfantast för att gilla spelet.
Metal Gear Solid IV lär väl kosta inom den prisramen just nu, och det är starkt rekomenderat trots att det saknar trophies.
|
|
|
14:42 2010-04-23
| DisOrder
Veteran
| | Sverige | |
|
| posts 724 |
|
|
SellingScissorsToKids said:
Utöver redan nämnda såg jag att Batman: Arkham Asylum finns för 249:-. Riktigt, riktigt bra och du behöver inte ens vara Batmanfantast för att gilla spelet.
Metal Gear Solid IV lär väl kosta inom den prisramen just nu, och det är starkt rekomenderat trots att det saknar trophies.
Batman för 249 kr?! Lätt värt varje krona!
Alla som inte har köpt det borde göra det! :D
|
 |
I don’t need a life, I’m a gamer! I have lots of lives! |
|
|
|
16:35 2010-04-23
| Swe_Gamer
Medlem
| | | |
|
| posts 19 |
|
|
vad gör man på burnout paradise och batman arkham asylum?
|
|
|
16:56 2010-04-23
| SellingScissorsToKids
Trogen medlem
| | | |
|
| posts 279 |
|
|
Batman är ett actionäventyr med lite problemlösning i tredjepersonsvy. En oerhört mörk version av Batman med riktigt välgjorda karaktärer. Du spelar givetvis som Batman - denne psykopat som inte är så bra på att hantera barndomstrauman utan klär sig i tighta kläder och spöar upp skurkar istället - och din uppgift är att stoppa Jokern som tagit över mentalsjukhuset Arkham och släppt fångarna fria.
Du möter en rad mer eller mindre kända karaktärer. De första minutrarna kommer du förmodligen tycka att kontrollerna och slagsmålen är lite sega men efter tag inser du att de i själva verket är briljanta.
Det är sådär lagom svårt och med Gåtans sidouppdrag kan enkelt förlänga spelet några timmar. Till skillnad från andra spel där du samlar diverse prylar ska du här lösa ett antal mer eller mindre utmanande gåtor.
Riktigt underhållande och passar nog de allra flesta. Jag hade riktigt kul och det var klart över förväntan. Kolla lite på youtube om du vill få en bättre känsla för hur det kan se ut. Men akta dig för spoilers bara.
Får man fråga om det är du eller någon annan som ska ha spelet? Och vad har personen i fråga för intressen när det kommer till spel? Ålder?
Little Big Planet är annars ett av de bästa spelen som släppts till PS3 och jag har inte stött på någon som inte gillat det.
|
|
|
18:20 2010-04-23
| Swe_Gamer
Medlem
| | | |
|
| posts 19 |
|
|
Post edited 16:20 – 2010-04-23 by Swe_Gamer