Vi har flyttat till Eurogamer.se!

PS3bloggen.se

Vi har flyttat till Eurogamer.se!

This forum is currently locked – access is read only
You must be logged in to post Login

Search 
Search Forums:

Tobys köptips 2008-12-17 – Rock Band
Läs det ursprungliga blogginlägget

UserPost

16:07
2008-12-17

Toby Lee

Admin

posts 1557

1

Tobys köptips

Play.com har ett rejält nedsatt erbjudande just nu på Rock Band (8/10), både spelet och instrumenten. Nu vet vi ju ännu inte när uppföljaren kommer, och om man bara vill komma över instrumentpaketet och spelet för en billig penning (och med lite tur få det lagom till nyårsfesten) så kan det vara värt det. Instrumentpaketet kostar 1200 kronor som billigast här i Sverige, så man sparar några rejäla hundralappar. Och ja, jag har kollat att de skickar instrumenten till Sverige.

Spelet är ju grymt roligt, och jag har för avsikt att släpa hem det och en PS3 till mina föräldrar under julhelgen så att släkten kan få trumma lite. Erbjudandet lär inte gälla särskilt länge till, så passa på!

Jag har handlat från Play.com i kanske fem år nu och det brukar ta ungefär en vecka att få varorna från dem. Tänk dock på att det är jultid nu och att det kan dröja lite längre. Frakten är helt gratis. Om det strular med beställningen ska ni se till att ni har valt eurosymbolen högst upp i högra hörnet. Skriv även åäö som aao i era adresser, samt strunta i “valid from” när ni skriver in kreditkortsuppgifter.

De har fortfarande lite andra reor till PlayStation 3 som kan vara värda att kolla in:

Berätta gärna om ni hittar några egna köptips på forumet.

Läs det ursprungliga blogginlägget

16:53
2008-12-17

Glericus

Trogen medlem

i Timrå

posts 213

2

Är de nån som vet om GH:WT trummorna funkar till RB1 & AC/DC också?

17:43
2008-12-17

Toby Lee

Admin

posts 1557

3

Ja, det ska de (om jag har förstått det hela rätt)

18:08
2008-12-19

nomore

Medlem

posts 16

4

Hejsan, beställde tre st spel från play.com. Fick hem tre st vadderde kuvert men ett var tomt, någon har öppnat det ena kuveret o tagit spelet, roligt med grabbens julklapp. Försöker hitta nån mailadress så man kan kontakta play.com men hittar ingen. Någon som vet hur man ska kontakta dom eller vad man ska göra.

Mvh Jocke

18:10
2008-12-19

nomore

Medlem

posts 16

5

Hejsan, beställde tre st spel från play.com. Fick hem tre st vadderde kuvert men ett var tomt, någon har öppnat det ena kuveret o tagit spelet, roligt med grabbens julklapp. Försöker hitta nån mailadress så man kan kontakta play.com men hittar ingen. Någon som vet hur man ska kontakta dom eller vad man ska göra.

Mvh Jocke

18:26
2008-12-19

nomore

Medlem

posts 16

6

Mvh Jocke

2:08
2008-12-20

Jonas Aronsson

Admin

Umeå

posts 699

7

nomore: Du måste gå in på ditt konto -> help with your order ->I have not received my order

Sedan följer du enbart instruktionerna.

16:36
2008-12-21

nomore

Medlem

posts 16

8

ok, fast då måste jag vänta tills den 29:e för det måste gå 21 dagar innan man kan göra nåt står det, typ om paketet inte kommit eller så. Men det löser sig nog. Ursäkta trippelinlägget innan, nåt somhände med datorn.

tack för hjälpen

Mvh Jocke

Search 

About the PS3bloggen.se forum

Most Users Ever Online:

133

Currently Online:

8 Guests

Forum Stats:

Groups: 2

Forums: 16

Topics: 3275

Membership:

There are 1928 Members

There have been 105 Guests

There are 4 Admins

There are 5 Moderators

Top Posters:

Banditen – 1095

apekatt – 941

DisOrder – 724

Frippe – 706

BubbelRegn – 680

phomulaone – 675

Administrators: Johan Johansson (46 Posts), Johan Öbrell (764 Posts), Jonas Aronsson (699 Posts), Toby Lee (1557 Posts)

Moderators: Franjo Radakovits (285 Posts), Gabriel Johansson (524 Posts), Jimmy (1222 Posts), Markus Thulin (190 Posts), Robert Johansson (358 Posts)

-->