Vi har flyttat till Eurogamer.se!

PS3bloggen.se

Vi har flyttat till Eurogamer.se!

This forum is currently locked – access is read only
You must be logged in to post Login

Search 
Search Forums:

1000 inlägg på bloggen
Läs det ursprungliga blogginlägget

UserPost

16:47
2009-01-23

Toby Lee

Admin

posts 1557

1

Robert uppmärksammade oss om att vi hade skrivit 999 inlägg på bloggen just nu, så jag tänkte passa på att fira oss och gå igenom lite statistik i vårt tusende inlägg. Egentligen så är det fler, eftersom jag inte flyttade över alla inlägg från den gamla bloggen (som stängde för ett och ett halvt år sedan), men det är irrelevant just nu. Totalt sett så har vi 25 olika kategorier som vi postar i, och inläggen har hittills använt sig av 625 taggar (PlayStation Store är mest populär). Ca 250 personer prenumererar även på vårt RSS-flöde.

Så, tusen inlägg alltså, inte illa. Vi har dessutom fått fler än 8500 kommentarer på våra inlägg på den här sidan (och vårt anti-spamprogram har blockerat fler än 19000 skräpinlägg). Våra kommenterar kommer dock snart att övergå helt till vårt forum som öppnades i november förra året, då den har visat sig vara omåttligt populär.

På bara två månader så har det skrivits över 5000 inlägg i nästan 400 trådar. Vi har över 600 medlemmar och om ni ännu inte skapat ett konto så är det bara att klicka här och göra det. Det tar bara ett ögonblick, och sedan är det bara att delta i diskussionerna.

Så, det var lite statistik. Tack för att ni hjälper oss att göra PS3bloggen.se till Sveriges största och bästa PlayStation 3-blogg! Säg till om ni har några förslag på hur vi ska bli bättre så ska vi göra vårt bästa.

Läs det ursprungliga blogginlägget

0:38
2009-01-24

MAFKKA

Medlem

posts 16

2

Hej!

Och grattis!

För att komma med lite synpunkter så har jag lite åsikter enligt följande:

- Jag gillar kommentarsystemet, så att man slipper guide'a sig in på forum, logga in, hitta rätt nyhet och sen kommentera. Det är mycket lättare att bara klicka på en nyhet man är intresserad utav och lämna en kommentar.

- Forumet är lite rörigt. Skulle behövas struktureras upp lite bättre.

- Då jag har varit aktiv i lite andra communityn tidigare så kan jag tycka att formgivningen på sidan skulle behöva sig ett ansiktslyft :D Om möjligheten finns så kan jag rekomendera webbansvarig på http://www.callofduty.se/ att styra upp en bra design på hemsidan/bloggen åt er, om ni skulle vara intresserade.

- Sidan är även lite seg, vet inte om det beror på de dåliga förutsättningarna som min jobbdator erbjuder eller om det är webbservern sidan ligger på?!

Lycka till i fortsättningen..

1:36
2009-01-24

Frippe

Veteran

Uppsala

posts 706

3

- Jag gillar kommentarsystemet, så att man slipper guide'a sig in på forum, logga in, hitta rätt nyhet och sen kommentera. Det är mycket lättare att bara klicka på en nyhet man är intresserad utav och lämna en kommentar.

Varje inlägg har en länk som ser ut såhär: “Gå till forumtråden för det här inlägget”. Tryck på den så kommer du rätt på en gång och slipper leta. Kanske att den länken borde göras tydligare på något vis då den ofta ligger nära taggar och eventuella “läs vidare”-uppmaningar.

Search 

About the PS3bloggen.se forum

Most Users Ever Online:

133

Currently Online:

6 Guests

Forum Stats:

Groups: 2

Forums: 16

Topics: 3275

Membership:

There are 1928 Members

There have been 105 Guests

There are 4 Admins

There are 5 Moderators

Top Posters:

Banditen – 1095

apekatt – 941

DisOrder – 724

Frippe – 706

BubbelRegn – 680

phomulaone – 675

Administrators: Johan Johansson (46 Posts), Johan Öbrell (764 Posts), Jonas Aronsson (699 Posts), Toby Lee (1557 Posts)

Moderators: Franjo Radakovits (285 Posts), Gabriel Johansson (524 Posts), Jimmy (1222 Posts), Markus Thulin (190 Posts), Robert Johansson (358 Posts)

-->