| User | Post |
|
20:44 2009-07-19
| Banditen
Inbiten veteran
| | Halmstad | |
|
| posts 1095 |
|
|
wwb får tyvärr lämna walk over vi får inte ihop lag “sorry”
|
 |
PSN: BANDITEN-SWEDEN |
|
|
|
20:51 2009-07-19
| BubbelRegn
Veteran
| | | |
|
| posts 680 |
|
|
det va ju inte bra. Få väl bli bättre Planering till nästa Gång Banditen. nån gång, Det va Tragiskt skulle sluta på detta vis, Men nu vet jagialfall, Hur man gör. när man gör matcher Nästa gång ska väl jag inte göra Samma Misstag.
|
|
|
|
|
20:53 2009-07-19
| Banditen
Inbiten veteran
| | Halmstad | |
|
| posts 1095 |
|
|
ja jag har inget att skylla på grattis till vinsten
|
 |
PSN: BANDITEN-SWEDEN |
|
|
|
20:56 2009-07-19
| BubbelRegn
Veteran
| | | |
|
| posts 680 |
|
|
Går Ändå inte Joina Står Turenringsmatchen FInns inte Detta hända I torsdags Också. Så Matchen Kommer inte Räknas.
Så Förluster ochv insterna Kommer stanna. Som dom va innan Matchen. Så blir Ingen Wo Alls.
|
|
|
|
|
22:20 2009-07-19
| Jimmy
Moderator
| | Malmö | |
|
| posts 1222 |
|
|
Det där är för jäkligt, händer det alla spel eller bara våra? Är poängen förlorade för båda lagen?
|
 |
“Ingen rädder för Toby här…lalala” |
|
|
|
22:31 2009-07-19
| BubbelRegn
Veteran
| | | |
|
| posts 680 |
|
|
Jag vet faktiskt inte men verkar hända rätt ofta. Vår andra match i rad detta inträffar undra va detta kan bero på.
|
|
|
|
|
23:27 2009-07-19
| Ante_SWE
Trogen medlem
| | Kiruna | |
|
| posts 413 |
|
|
Verkar vara många som har problem.
since yesterday or possibly earlier all tournaments are unplayable by both teams and says 'tournament does not exist' when you try to join. same thing for challenges but even worse because both teams lose what ever valor they bet but neither team gets a win loss or draw. this glitch does not effect teams records but it does remove any valor bet for any challenge or tournament joined.
please tell us whats goining on or at least fix this asap.
same problem +1
Clan battle cant join
FIX it please!
Same problem here, both me (an officer) and my clan leader experienced this today, in two separate occasions.
Damn **bleep**ty glitch, or whatever it is.
|
|
|
|
|
0:31 2009-07-20
| BubbelRegn
Veteran
| | | |
|
| posts 680 |
|
|
Kan det vara ett problem som kom med patchen.?
|
|
|
|
|
9:04 2009-07-20
| Jimmy
Moderator
| | Malmö | |
|
| posts 1222 |
|
|
Mig veterligen startade inte dessa problem förrän patchen infördes, ja. Jag återkommer så snart vi fått mer info om detta.
|
 |
“Ingen rädder för Toby här…lalala” |
|
|