| User | Post |
|
13:45 2009-08-11
| phomulaone
Veteran
| | Sundets Pärla | |
|
| posts 675 |
|
|
Divide Et Impera har utmanat oss.
13 aug 22:00
Karta: Corinth Crossing
Antal spelare: 5vs5
Vådabeskjutning av Klanåskådare tillåtna Fiender på radarn vid eldgivning
Alla uppdrag
Satsad Valor: 2 (?)
Finns det något intresse bland medlemmarna?
|
|
|
|
|
14:40 2009-08-11
| Jimmy
Moderator
| | Malmö | |
|
| posts 1222 |
|
|
Ja, varför inte? Det är strax efter vår vanliga spelsession på torsdagar. Jag är med.
|
 |
“Ingen rädder för Toby här…lalala” |
|
|
|
14:59 2009-08-11
| Ante_SWE
Trogen medlem
| | Kiruna | |
|
| posts 413 |
|
|
Alltid nice med matcher. Jag ar med!
|
|
|
|
|
14:59 2009-08-11
| phomulaone
Veteran
| | Sundets Pärla | |
|
| posts 675 |
|
|
Då utgår jag från att det kommer att finnas fler intresserade spelare och accepterar omgående.
|
|
|
|
|
15:29 2009-08-11
| Klante
Medlem
| | Linköping | |
|
| posts 19 |
|
|
|
9:09 2009-08-12
| Linnéa
Trogen medlem
| | Umeå | |
|
| posts 495 |
|
|
Jag är gärna med. Hade tänkt lämna plats åt nån annan, men har de inte anmält sig nu får de skylla sig själv :P
|
|
|
|
|
12:37 2009-08-12
| phomulaone
Veteran
| | Sundets Pärla | |
|
| posts 675 |
|
|
Rätt tänkt. Gött, då har vi fullt lag.
|
|
|
|
|
15:40 2009-08-12
| Stixy73
Medlem
| | Linköping | |
|
| posts 33 |
|
|
Kommer säkert kunna vara med som reserv!
|
|
|
|
|
19:41 2009-08-12
| Jimmy
Moderator
| | Malmö | |
|
| posts 1222 |
|
|
Blir bra, eventuellt är Swedu också med som reserv för han fick mersmak i går då det var första gången han var med och spelade med klanen. Nu hoppas jag att så många som möjligt vill vara med i morgon för som vanligt har vi torsdagsspel med klanen 20-22 – denna turnering ändrar inte på det!
|
 |
|
|
|
9:54 2009-08-13
| Jimmy
Moderator
| | Malmö | |
|
| posts 1222 |
|
|
Jaha – i dag smäller det. Match mot DIVI (som är svåra) och innan dess träningsspel som vanligt. Jag tror vi kan starta ett spel utan bottar och bara köra i dag, har vi tur kommer det en del både från vår egen klan och från andra som hälsar på – WWB kanske rentutav…? Kl.20 är träningsspelet iallafall, vi ses där.
BTW, jag har skrivit upp oss på en ny turnering nu på tisdag men jag lägger upp den först efter att matchen i kväll är spelad. Jag har också eventuellt en annan svensk klan på kroken för regelbundna möten.
|
 |
|
|
|
23:04 2009-08-13
| Jimmy
Moderator
| | Malmö | |
|
| posts 1222 |
|
|
Ouch, f-n vad bra vi var…storförlust rent siffermässigt men vi stred som lejon hela vägen och var nära i alla grenarna. Eller nåja, nästan iallafall. Vi blir helt klart bättre och jag hoppas vi får till stånd en traditionsmatch mot nån klan en gång i veckan. Nu ska jag leta upp ny turnering. Tack allihop!
P.S. Nästa torsdag kör vi allihop i samma lag under öppna träningen. Efter tio minuter är ju sessionen full i vilket fall.
|
 |
|
|
|
0:42 2009-08-14
| JockeSan
Medlem
| | | |
|
| posts 18 |
|
|
Håller med bra kört alla i PS3b, rätt så tufft i alla grenarna fast vi iof var bara 4 man men ändå..
Vi ställer nog upp på att köra en traditionsmatch varje vecka om ni inte har nåt emot att möta oss så ofta vill säga ? kan ju försöka med en 5v5 varje torsdag vid 22:00 tiden om det är ok för er så?
/DIVI
|
|
|
9:04 2009-08-14
| phomulaone
Veteran
| | Sundets Pärla | |
|
| posts 675 |
|
|
JockeSan said:
Vi ställer nog upp på att köra en traditionsmatch varje vecka om ni inte har nåt emot att möta oss så ofta vill säga ? kan ju försöka med en 5v5 varje torsdag vid 22:00 tiden om det är ok för er så?
/DIVI
Tack för matchen. Tyckte vi bjöd ganska bra motstånd. Visst, ni var en man kort, men…
Torsdagar 22.00 funkar för mig, kan dock inte tala för de andra. Spelar personligen hellre mot bättre än sämre motstånd. Det är så man lär sig.
|
|
|
|
|
9:15 2009-08-14
| Jimmy
Moderator
| | Malmö | |
|
| posts 1222 |
|
|
Ja, med en man mindre blev det jämnare – annars hade det såklart varit tuffare. Torsdagar 22 funkar för mig också, om ingen turnering eller annat stör, men jag ser hellre 6×6 då vi ofta är ganska många som vill spela då precis efter vår vanliga veckospelning. Funkar det? Ni kan ju annars fortsätta vara en man kort :)
|
 |
|
|
|
11:45 2009-08-14
| JockeSan
Medlem
| | | |
|
| posts 18 |
|
|
6v6 borde inte vara omöjligt fixa, helst om alla vet om det i så pass god tid som det blir nu också. Vi satsar på det :)
|
|