| User | Post |
|
17:37 2010-03-05
| Toby Lee
Admin
| | | |
|
| posts 1557 |
|
|

Det har varit en galen vecka som har innehållet hinkvis med jobb, många och långa spelkvällar som övergått i spelnätter, samt en hel del deadlinestress. På grund av detta kämpar jag vidare med en del spel som jag trodde skulle vara klara vid det här laget, men jag har lyckats langa iväg ett annat. Totalt liras 7 spel i våra maskiner, varav hela 6 av dem är skivversioner.
- Själv ska jag bli klar med Final Fantasy XIII och skriva min recension i helgen – ursäkta dröjsmålet. Som tur är har jag avverkat Yakuza 3 (recensionen kommer i början av nästa vecka), samt ska skriva ned mina intryck av förhandsversionen av Just Cause 2. Sedan hände det en konstig sak…
- Jonas klättrade nämligen upp för mitt berg sittandes på en Titan. Han hade målat hela nunan röd och vit, vrålade “I SHALL HAVE MY REVENGE” för full hals och krävde att få recensera God of War III. Jonas: Du får det på måndag… bara du lägger ned dina kaossvärd. Sheesh.
- Gabriel kör vidare det svenska storspelet Battlefield: Bad Company 2 som en tok, och hans recension kommer nästa vecka. Vår alldeles egen BFBC2-klan presenteras inom kort.
- Markus träskar också omkring i sitt japanska rollspel med White Knight Chronicles: International Edition.
- Jimmys puttrar fram genom PSN-världen och kör Greed Corp.
Vi har ju som sagt en hel del äldre PSN-spel och gott om Blu-ray-filmer att recensera också, så det blir en del sånt med. Förvänta er recensioner i rasande takt under de kommande månaderna. Som alltid.
Vad spelar ni i helgen?
Missa inte vårt recensionsarkiv om ni vill se vad vi har skrivit om tidigare.
Vi har fler än 385 publicerade recensioner!
Läs det ursprungliga blogginlägget
|
|
|
|
|
17:44 2010-03-05
| phomulaone
Veteran
| | Sundets Pärla | |
|
| posts 675 |
|
|
“Vad spelar ni i helgen?” Jesus Fries, vilken fråga! Finns det något annat än BF:BC2 just nu? Jag bara undrar. ;))
|
|
|
|
|
18:31 2010-03-05
| DisOrder
Veteran
| | Sverige | |
|
| posts 724 |
|
|
Blir Resident evils nya DLC och om jag får BF:BC2 imorgon så blir det klart att spela det lite också! ;)
|
 |
I don’t need a life, I’m a gamer! I have lots of lives! |
|
|
|
18:38 2010-03-05
| KBill
Trogen medlem
| | | |
|
| posts 328 |
|
|
phomulaone said:
“Vad spelar ni i helgen?” Jesus Fries, vilken fråga! Finns det något annat än BF:BC2 just nu? Jag bara undrar. ;))
Agree :P Precis klar med Singleplayer så nu ska jag dyka in i Multiplayern.
|
|
|
|
|
22:50 2010-03-05
| loafen
Trogen medlem
| | | |
|
| posts 117 |
|
|
Blir nog lite BFBC2 (PC) och antagligen lite mer BFBC2 och blir det någon tid över så blir det BFBC2 för hela pengen!
|
|
|
|
|
23:14 2010-03-05
| Yazuka
Trogen medlem
| | Kristianstad | |
|
| posts 495 |
|
|
Tar troligen en paus och väntar på Final Fantasy XIII. Men blir det något så, tar jag väl en runda på Star Ocean The Last Hope: International.
|
 |
yazuka.net
rpgaiden.se |
|
|
|
9:21 2010-03-06
| Welkin
Trivs bra här
| | Östersund | |
|
| posts 88 |
|
|
det blir Rune factory 2 och lite Dot hack Link. Och kanske men bara kanske lite BFBC2 jag e redan tröt på BFBC2 alla fall MP.
|
|
|
|
|
10:12 2010-03-06
| Cleesox
Trogen medlem
| | Linköping | |
|
| posts 147 |
|
|
hmm om jag spelar i helgen så ska jag nog fortsätta med dead space alt. lite mw2 på datorn.
har tentaperiod nu så spelande är inte en jättebra ide.
|
 |
Well, Clarice – have the lambs stopped screaming? |
|
|
|
10:19 2010-03-07
| frktjs
Trogen medlem
| | | |
|
| posts 197 |
|
|
Har spelat en del BFBC2, såklart, men även några längre, (minst sagt), Borderlandssessioner, Moxxis. Att det inte går att spara i arenafighterna är ju bara galet, 100 waves minimum, med, tja, ca tre minuter på varje wave tar bara det fem timmar i ett sträck. Idag blir det fortsatt BFBC2, men även lite demospelande av Darksiders samt God Of War III om jag hinner.
|
|
|
|
|
11:19 2010-03-07
| kaksmet
Trivs bra här
| | | |
|
| posts 77 |
|
|
fortsätter med BFBC2 efter 2 dagars spelande…riktigt grymt spel
|
|
|
12:39 2010-03-07
| Bubbez
Medlem
| | | |
|
| posts 42 |
|
|
blir ju att lira just cause 2 demot stort demo och jävligt roligt:)
|
|