| User | Post |
|
16:25 2010-02-19
| Toby Lee
Admin
| | | |
|
| posts 1557 |
|
|

Flertalet av februaris storspel har nu recenserats, bl.a Heavy Rain, Bioshock 2 och Aliens vs Predator, så ni blickar vi framåt mot Februaris andra halva och början av mars. Totalt liras 9 spel i våra maskiner, varav hela 6 av dem är skivversioner.
- Själv har jag spelat Final Fantasy XIII och Yakuza 3 i tiotalet timmar vardera, och recensionerna av dessa spel kommer i början av mars. Vi kommer även att publicera ett förhandstest av Just Cause 2 inom kort, samt Yakuza 3-förhandstestet nästa vecka.
- Markus lallar i leran i MX vs ATV Reflex för glatta livet, och grottar ned sig i rollspelens tecken i White Knight Chronicles: International Edition. Dessutom sitter han med Switchball.
- Jimmys liv går i regressionens tecken och han förlorar sig i sin barndom med Where the Wild Things Are och knockar fiender i Revenge of the Wounded Dragon.
- Jonas pusslar som en tok i Peggle. Blipp, blopp.
Vi har ju som sagt en hel del äldre PSN-spel och gott om Blu-ray-filmer att recensera också, så det blir en del sånt med. Förvänta er recensioner i rasande takt under de kommande månaderna. Som alltid.
Vad spelar ni i helgen?
Missa inte vårt recensionsarkiv om ni vill se vad vi har skrivit om tidigare.
Vi har fler än 380 publicerade recensioner!
Läs det ursprungliga blogginlägget
|
|
|
|
|
16:56 2010-02-19
| DisOrder
Veteran
| | Sverige | |
|
| posts 724 |
|
|
Det blir att spela littlebigplanet med min flickväns bror (7 år) och sen när de har åkt hade jag tänkt att spela den nyaste minnet på ac2 och sen resident evil 5 och lite Dragon age.
|
 |
I don’t need a life, I’m a gamer! I have lots of lives! |
|
|
|
16:59 2010-02-19
| BubbelRegn
Veteran
| | | |
|
| posts 680 |
|
|
själv ska man nu dyka ner i Vattnet Hos Big daddy igen.
|
|
|
|
|
17:44 2010-02-19
| phomulaone
Veteran
| | Sundets Pärla | |
|
| posts 675 |
|
|
Som vanligt en hel del MW2. Skall även försöka lösa en del meningsskiljaktigheter med en kvinna i Rapture. Får väl se hur det slutar…
|
|
|
|
|
|
|
|
19:20 2010-02-19
| Frippe
Veteran
| | Uppsala | |
|
| posts 706 |
|
|
Well, de har varit snålt med spelandes på sistone. Hmm. Någon timme Dragon Age månne?
|
|
|
|
|
13:27 2010-02-20
| loafen
Trogen medlem
| | | |
|
| posts 117 |
|
|
Blir nog DLCn till AC2 och kanske lite mer BFBC2 demo.
|
|
|
|
|
16:31 2010-02-20
| Lyrian
Trivs bra här
| | | |
|
| posts 92 |
|
|
Blir inte så mycket spelande för egen del då flickvännen är här. Men jag har köpt nya scenarion till AC2 så ska hinna med det i alla fall.
|
|
|
|
|
18:16 2010-02-20
| apekatt
Veteran
| | | |
|
| posts 941 |
|
|
Nyss avslutat Dantes Inferno (två gånger, dum som jag är). Men hade utöver det tänkt testa Yakuza 3-demot, och kanske påbörja Star Ocean: Last Hope.
Kanske blir lite dykande i Bioshock 2 också. Sen lockar ju AC2-episoderna, och kanske RE:5-DLCmaterialet… Argh. ;)
|
|
|
|
|
10:22 2010-02-21
| Arkeologen
Trivs bra här
| | Falun | |
|
| posts 86 |
|
|
Håller på att spela igenom Fallout 3 GOTY. Är väl uppe i ca 120 timmar och har Broken Steel samt the Pitt kvar av DLCt samt en del av huvudquesten.
Förra gången jag spelade Fallout slutade nog antalet timmar i ca 150.
Ja, jag började om med en ny karaktär.
Missade en Alien log i Mothership Zeta och kommer inte försöka ta den igen. surt att man inte kan gå tillbaka till vissa delar av skeppet efter en viss bit in i handlingen.
Annars är det Katamari Forever som jag köpte från Simplygames.co.uk för £14.95.Har precis börjat spela det.
Samt en drös med iPhonespel
|
|
|
|