Vi har flyttat till Eurogamer.se!

PS3bloggen.se

Vi har flyttat till Eurogamer.se!

This forum is currently locked – access is read only
Current User: Guest Login
Please consider registering

Search 
Search Forums:

Vad spelar ni i helgen? [vecka 50 2009]
Läs det ursprungliga blogginlägget

UserPost

17:01
2009-12-11

Toby Lee

Admin

posts 1557

1

Det är dags för lucia och tredje advent. Och en himla massa spelande också, såklart. Synd vore det väl annars. Totalt liras 14 spel i våra maskiner, varav hela 11 av dem är skivversioner. Det bådar gott inför julveckorna.

• Själv är jag klar med Lego Rock Band och fokuserar helhjärtat på förhandsversionerna av Heavy Rain och Dark Void. Vårt förhandstest av Heavy Rain publiceras på måndag klockan 16.00, så håll utkik efter den.
  • Markus har flest spel just nu, men börjar väl bli klar med såväl Buzz: Quiz World och SAW: The Videogame, för att sedan fokusera på James Cameron’s Avatar: The Game.
  • Gabriel rensar upp Paris gator i The Saboteur, pusslar kring i Critter Crunch och försöker förstå sig på Dragon Ball: Raging Blast.
  • Jimmy siktar in sig på skönsången i SingStar: Take That och plinkar med bollar i Hyperballoid HD.
  • Jonas har lagt NBA Live 10-basketskorna på hyllan och tänker rädda överlevare i det retrodoftande Pixeljunk Shooter.
  • Roberts wrestling-alterego “spandexvalen” har gått i pension, och nu har han lämnat in sin recension av WWE Smackdown vs Raw 2010. Den dyker upp här inom kort.

Vi har ju som sagt en hel del äldre PSN-spel och gott om Blu-ray-filmer att recensera också, så det blir en del sånt med. Förvänta er recensioner i rasande takt under de kommande månaderna.

Missa inte vårt recensionsarkiv om ni vill se vad vi har skrivit om tidigare.

Vi har 335 publicerade recensioner!

Läs det ursprungliga blogginlägget

17:19
2009-12-11

Palpatine84

Trivs bra här

Varberg

posts 95

2

Post edited 16:20 – 2009-12-11 by Palpatine84

Jag har dragit på mig en förkylning. Inget roligt, men ett ljus i mörkret är ju att man får gott om tid för spel!

Jag har plockat fram pc-rollspelet Spellforce 2 som jag köpte för typ ett år sedan men inte rört förrän nu. Jag kommer även jaga trofeer i GoW-samlingen samt köra lite Uncharted över nätet. Beroende på om den slitna skivan vill fungera eller ej så kanske det även blir lite Third age: Total war.

Är för övrigt avundsjuk på Toby som får spela Heavy Rain.

17:25
2009-12-11

Frippe

Veteran

Uppsala

posts 706

3

Mer Assassin's Creed skulle jag tro. Eventuellt några matcher i FIFA.

18:39
2009-12-11

frktjs

Trogen medlem

posts 197

4

Inte blivit mycket PS3:ande det senaste, men kommer nog igång i helgen igen. Är lite sugen på något nytt, gärna PSN, men vet inte riktigt vad. Hyperballoid HD verkar prisvärt, men PixelJunk Shooter lockar också. Kanske väntar på rescensionerna härifrån. :) Å andra sidan var Mushroom Wars-demot riktigt kul…

Enda jag egentligen vet jag kommer spela är BF2-betan, efter några dagars uppehåll lockar det igen.

20:13
2009-12-11

Yazuka

Trogen medlem

Kristianstad

posts 495

5

Blir kanske Mega Man 9 och Dead Space.

yazuka.net rpgaiden.se

20:16
2009-12-11

Moeski

Trivs bra här

Sthlm

posts 85

6

beror på om man får låna gow1/2 eller inte, annars blire lite tekken å förmodligen mw2

21:08
2009-12-11

BubbelRegn

Veteran

posts 680

7

FÖr mig blir det Mw2 och  Midnight club Los angeles För Logitech G25 Ratten

22:59
2009-12-11

mr_magoo10

Trogen medlem

karlskoga

posts 256

8

tyvärr blir det nog inget spel denna helg heller modemet har inte fått hem nya modemet och så måste jag flytta köks skåp å bänk och dra om lite el i köket.  

23:58
2009-12-11

loafen

Trogen medlem

posts 117

9

Kommer väl varva mellan Pixeljunk shooter och Uncharted 2 i helgen tror jag.

0:48
2009-12-12

BlueViper

Trivs bra här

Luleå

posts 53

10

Blir nog nån timme uncharted drakes fortune iaf (måste ju spela det innan jag kan köra tvåan:P)

Annars blir det helt klart en del vidzone! Har ju kommit massa bra videos den här veckan, största skalpen är ju att de har en del Metallica, har ju inte ens spotify!

Apropå vidzone så borde ni publicera en lista med alla nya releaser som kommer varje vecka om det går att få till (typ som spotify har, där får jag dessutom ett mail varje gång dom lägger till  nån av mina favoritartister! se http://www.freshspotify.com/)

Annars är jag inte helt glad att posta i forumet (inte lika smidigt), men känns så ensamt att posta i bloggen:P

2:15
2009-12-12

Simoon-92

Medlem

posts 16

11

Kommer nog inte bli så mycket spelande i helgen pga av läxa och lucia movie night, under den lilla tid jag kommer spela kommer jag att lira mw2 och littlebigplanet.

13:26
2009-12-12

CirNos

Trivs bra här

Eskilstuna

posts 78

12

Börjar tröttna på MW2 nu, så jag tar nog upp lite FIFA10 blandat med Tekken 6..

Reply to Topic: Vad spelar ni i helgen? [vecka 50 2009]

NOTE: New Posts are subject to administrator approval before being displayed

Guest Name (Required):

Guest EMail (Required):

Topic Reply:

Save New Post

Guest URL (required)

Math Required!
What is the sum of:
6 + 7

Search 

About the PS3bloggen.se forum

Most Users Ever Online:

133

Currently Online:

5 Guests

Forum Stats:

Groups: 2

Forums: 16

Topics: 3275

Membership:

There are 1928 Members

There have been 105 Guests

There are 4 Admins

There are 5 Moderators

Top Posters:

Banditen – 1095

apekatt – 941

DisOrder – 724

Frippe – 706

BubbelRegn – 680

phomulaone – 675

Administrators: Johan Johansson (46 Posts), Johan Öbrell (764 Posts), Jonas Aronsson (699 Posts), Toby Lee (1557 Posts)

Moderators: Franjo Radakovits (285 Posts), Gabriel Johansson (524 Posts), Jimmy (1222 Posts), Markus Thulin (190 Posts), Robert Johansson (358 Posts)

-->