| User | Post |
|
17:23 2010-02-05
| Toby Lee
Admin
| | | |
|
| posts 1557 |
|
|

Helgslut igen. Vi stressar vidare och har en hel del saker att stå i nu inför alla premiärer i februari, och nästa vecka kommer förhoppningsvis recensionskoden för den trettonde slutgiltiga fantasin. Spännande värre.
Totalt liras 7 spel i våra maskiner, varav hela 6 av dem är skivversioner.
- Själv är jag klar med Heavy Rain och förbereder recensionen till på onsdag, och kör det sista i Dynasty Warriors: Strikeforce. White Knight Chronicles: International Edition har fått stryka på foten lite, men jag hoppas kunna spela det lite mer snart.
- Jimmy diktar loss i Hin Håles hem i Dante’s Inferno och hans recension kommer i början av nästa vecka, medan han skuttar kring i Thexter NEO.
- Robert skjuter ned alla andra 127 spelare i MAG. Vän eller fiende spelar ingen roll.
- Markus lallar i leran i MX vs ATV Reflex för glatta livet.
Vi har ju som sagt en hel del äldre PSN-spel och gott om Blu-ray-filmer att recensera också, så det blir en del sånt med. Förvänta er recensioner i rasande takt under de kommande månaderna. Som alltid.
Vad spelar ni i helgen?
Missa inte vårt recensionsarkiv om ni vill se vad vi har skrivit om tidigare.Vi har fler än 370 publicerade recensioner!
Läs det ursprungliga blogginlägget
|
|
|
|
|
18:26 2010-02-05
| goabism
Ny medlem
| | | |
|
| posts 2 |
|
|
Dragon Age och BFBC2-demot.
|
|
|
18:31 2010-02-05
| BubbelRegn
Veteran
| | | |
|
| posts 680 |
|
|
Det blir Dragon age, Modern Warface2, och Bfbc2 demo.
|
|
|
|
|
18:35 2010-02-05
| Lyrian
Trivs bra här
| | | |
|
| posts 92 |
|
|
Blir nog att spela igenom Darksiders för egen del.
|
|
|
|
|
19:20 2010-02-05
| Calistan
Guest
| | | |
|
| |
|
|
Upp med Heavy Rain-recensionen NU NU NU! Längtar.
Det blir Battlefield-demot om ca en halvtimma. Annars ska jag skutta runt och äga i MW2 som vanligt (eller vara hyfsad iallafall, haha)
loota runt i Pandora till tonerna av Galaxie 500.
Ha det sjukt bra
|
|
|
19:31 2010-02-05
| Frippe
Veteran
| | Uppsala | |
|
| posts 706 |
|
|
Drakåldern, dåligt kompani två beta. Kanske någon fotbollsmatch också. Vem vet?
|
|
|
|
|
19:52 2010-02-05
| Freddna
Ny medlem
| | | |
|
| posts 3 |
|
|
Blir FIFA10 som vanligt. Tänkte även lira lite uncharted 2-demo, så får vi se om det blir något köp senare i veckan.
|
|
|
21:19 2010-02-05
| Palpatine84
Trivs bra här
| | Varberg | |
|
| posts 95 |
|
|
Jag har plockat fram Wolverine igen. Satsar på Platina innan helgen är över. Är inte omöjligt att det blir några matcher Uncharted också.
|
|
|
|
|
21:48 2010-02-05
| Bubbez
Medlem
| | | |
|
| posts 42 |
|
|
jag spelar uncharted 2 som jag inte har spelat än:P har inte haft tid/pengar efter data in köp men nu är jag igång blir även lite bc2 demot:) som jag tyckte var väldigt kul
|
|
|
0:29 2010-02-06
| loafen
Trogen medlem
| | | |
|
| posts 117 |
|
|
Blir nog lite mer bf:bc2 demo… även plockat upp Dirt 2 igen efter att det vilat ett litet tag :)
|
|
|
|
|
3:34 2010-02-06
| Cleesox
Trogen medlem
| | Linköping | |
|
| posts 147 |
|
|
ska klara av mass effect 2 på datorn så att det sen är fritt fram för dantes inferno när det nu kan tänkas dyka upp :)
|
 |
Well, Clarice – have the lambs stopped screaming? |
|
|
|
13:40 2010-02-06
| frktjs
Trogen medlem
| | | |
|
| posts 197 |
|
|
Den tid som finns till att spela kommer läggas på en härlig mix av Borderlans, Bad Company 2-demot, toptaoi: Pillar Of The Skies, samt troligtvis något demo också. Blir m ao inte så mycket av varje spel, men ska allt bli kul ändå.
|
|
|
|
|
14:04 2010-02-06
| DisOrder
Veteran
| | Sverige | |
|
| posts 724 |
|
|
Blir inget denna helgen. Blir att mysa med sin flickvän istället! :)
|
 |
I don’t need a life, I’m a gamer! I have lots of lives! |
|
|
|
2:16 2010-02-08
| Yazuka
Trogen medlem
| | Kristianstad | |
|
| posts 495 |
|
|
Jag tycks följa min tradition med att skriva på tok för sent i denna tråden. =( Nåja, jag har spelat White Knight Chronicles hela helgen. <3
|
 |
yazuka.net
rpgaiden.se |
|
|
|
|
|
Det blev en del MAG i helgen där jag försökte tala lite vett i folk men det blev mest uppgivenhet som resultat. Kände mig dessutom lite dum efter att jag tagit av mig mitt headset för laddning och fortsatte snacka och blev lite sur när ingen lyssnade…
|
|
|
|