| User | Post |
|
17:01 2009-12-04
| Toby Lee
Admin
| | | |
|
| posts 1557 |
|
|

Snart är det jul här på redaktionen, men vi tänker inte chilla för det. Här ska spelas, och det med råge! Totalt spelas 15 spel i våra maskiner, varav hela 13 av dem är skivversioner.
- Själv börjar jag bli klar med både Band Hero och Lego Rock Band, och lirar även förhandsversionen av Dark Void och försöker få previewkoden av Darksiders: Wrath of War att fungera. God of War Collection anlände nyligen, men det får nog vänta ett tag till.
- Jimmy har försummat såväl hygien och social kompetens i sin strävan att bli en sann rollspelare, nu när han lirar Dragon Age: Origins, men snart är han klar. Han balanserar det hela genom att agera tjejtjusare när han wailar fram i SingStar: Take That.
- Robert har brottats ohälsosamt länge med WWE Smackdown vs Raw 2010. Ärligt talat så börjar vi känna oss lite oroliga för honom.
- Markus svarar rätt i Buzz: Quiz World, sågar rätt i SAW: The Videogame och skiljer mellan rätt och fel i James Cameron’s Avatar: The Game.
- Gabriel pratar med alldeles irländsk-fransk brytning nu när han kör The Saboteur, samt vomerar i kapp med de små monstren i Critter Crunch. Sedan tjoffar han omkring i Dragon Ball: Raging Blast.
- Jonas dribblar i NBA Live 10 och kickar loss i Invincible Tiger: The Legend of Han Tao.
Vi har ju som sagt en hel del äldre PSN-spel och gott om Blu-ray-filmer att recensera också, så det blir en del sånt med. Förvänta er recensioner i rasande takt under de kommande månaderna.
Missa inte vårt recensionsarkiv om ni vill se vad vi har skrivit om tidigare.
Vi har fler än 325 publicerade recensioner!
Läs det ursprungliga blogginlägget
|
|
|
|
|
17:27 2009-12-04
| uhrstrom
Trogen medlem
| | Nacka | |
|
| posts 133 |
|
|
I min maskin snurrar UC2 tills platinumen plingar till uppe i hörnet, sedan blir det FIFA och Bionic Commando:)
|
 |
Läst ps3bloggen sedan nov -06:) |
|
|
|
19:31 2009-12-04
| Zhyr
Ny medlem
| | Skåne | |
|
| posts 8 |
|
|
Borderlands när man får tid :)
|
|
|
|
|
23:39 2009-12-04
| DisOrder
Veteran
| | Sverige | |
|
| posts 724 |
|
|
För mig blir det Ratchet and Clank! ^^
|
 |
I don’t need a life, I’m a gamer! I have lots of lives! |
|
|
|
9:54 2009-12-05
| Palpatine84
Trivs bra här
| | Varberg | |
|
| posts 95 |
|
|
Blir samma som förra helgen, dvs Gow-samlingen och UC2 över nätet.
|
|
|
|
|
11:51 2009-12-05
| frktjs
Trogen medlem
| | | |
|
| posts 197 |
|
|
Börjar tröttna litet på Bad Company 2-betan, men det blir nog ändå någon till timme där. Startar nog dessutom upp Resistance 2 igen och kör igenom hela kampanjen på svåraste. (Vilket jag iofs inte lär hinna göra klart helt under helgen). Blir det någon kvart över här och där så spelas det nog Critter Crunch.
|
|
|
|
|
12:22 2009-12-05
| Ante_SWE
Trogen medlem
| | Kiruna | |
|
| posts 413 |
|
|
Jag fortsätter panga på i MW2:)
|
|
|
|
|
13:28 2009-12-05
| Tjodd
Trivs bra här
| | | |
|
| posts 67 |
|
|
Demon's Souls… Finns inget annat spel som känns vettigt att spendera tid på. :)
|
|
|
|
|
13:59 2009-12-05
| Cleesox
Trogen medlem
| | Linköping | |
|
| posts 147 |
|
|
är för nuvarande helt nerknarkad på mw2 till pc.
är dock ruskigt sugen på mushroom wars sen jag testade demot. tyvärr så säger plånboken ifrån just nu :(
|
 |
Well, Clarice – have the lambs stopped screaming? |
|
|
|
15:03 2009-12-05
| BendAr
Medlem
| | | |
|
| posts 33 |
|
|
Får bli gott och blandat i helgen i väntan på dom nya liren… Dead Space, Shaun white snowboarding, Dirt 2 o självklart Mw2 o uncharted 2. (har ni sett julpyntet i husvagnen? i Dirt 2)
|
|
|
|
|
16:23 2009-12-05
| Frippe
Veteran
| | Uppsala | |
|
| posts 706 |
|
|
Ass creed 2, utöver det så vet jag inte.
|
|
|
|
|
16:49 2009-12-05
| BubbelRegn
Veteran
| | | |
|
| posts 680 |
|
|
Dead space on Imposilebe.. Livet går ner fort.. .P
|
|
|
|
|
19:13 2009-12-05
| loafen
Trogen medlem
| | | |
|
| posts 117 |
|
|
Har lite väl sent skaffat Uncharted 2 så det lär det bli mest av i helgen! :)
|
|
|
|
|
23:02 2009-12-05
| Mitchfragkilla
Trogen medlem
| | Uddevalla | |
|
| posts 124 |
|
|
blir MW2 i mängder börjar få igång ett bra flyt nu ;)
|
|
|
|
|
2:33 2009-12-06
| BlackZam
Medlem
| | Trelleborg | |
|
| posts 37 |
|