| User | Post |
|
|
|

Nananananananana – Spelhelg! Spelhelg!
Jag själv sitter och kastar bataranger samtidigt som jag löser femtioelva gåtor ställda av The Riddler i Batman: Arkham Asylum, medan jag också försöker hitta lite tid med några äldre PSN-lir som ni läsare ville att vi skulle recensera.
Toby låter sin PS3 vila helt och hållet för att istället resa till Norddanmark och klättra i grottor á la The Descent. Vi på redaktionen hoppas att han kommer helskinnad hem nu på söndag. Markus skjuter febrilt ner nassar (nej, inte han i Nalle Puh) från höger till vänster i Wolfenstein, och varvar ner lite med rörpussel i Droplitz. Gabriel kämpar friskt med Watchmen – The end is nigh Episode 1 & 2 (mejla gärna Toby och fråga honom hur det går med bd-recensionen av filmen), som ska enligt uppgift bestå av en hel del slagsmål och kanske lite springande då och då.
Vad spelar ni själva nu i helgen?
Läs det ursprungliga blogginlägget
|
|
|
|
|
17:32 2009-08-28
| KBill
Trogen medlem
| | | |
|
| posts 328 |
|
|
Håller just nu på att uppgradera min hårddisk till en 500 gb å håller tummarna för att det går bra :).
Sen kan det nog bli lite X-men Origins Wolverine samt det nya Heist packet till Crash Commando om jag hinner spela nått. (Massa bra fotboll i helgen ju) =)
|
|
|
|
|
17:35 2009-08-28
| Yazuka
Trogen medlem
| | Kristianstad | |
|
| posts 495 |
|
|
Blir inget alls faktiskt. Min PS3 är på lagning. (Även därför man varo oaktiv här) Men hade den varit här skulle jag spelat Batman som bara den! Får ta igen det när den kommer tillbaka i September någon gång.
|
 |
yazuka.net
rpgaiden.se |
|
|
|
17:45 2009-08-28
| Frippe
Veteran
| | Uppsala | |
|
| posts 706 |
|
|
Blir ganska så lite spelande. Kanske lite NHL 10 demo och ngn FIFA 09 match. Annars blir det mest packandes och flygande till Rhodos … seee ya bitches! :D
|
|
|
|
|
17:50 2009-08-28
| Linnéa
Trogen medlem
| | Umeå | |
|
| posts 495 |
|
|
Är lite sugen på att spela LBP faktiskt så det blir nog lite av det. Sen kanske lite KZ2 också om jag blir på det humöret.
|
|
|
|
|
18:23 2009-08-28
| vw_85
Ny medlem
| | Linköping | |
|
| posts 8 |
|
|
Batman såklart och lite marvel ultimate alliance om man hinner :)
Det är nått med tajta dräkter som är så ….så……ni vet ;)
|
|
|
|
|
19:59 2009-08-28
| apekatt
Veteran
| | | |
|
| posts 941 |
|
|
Batman: Arkham Asylum och kanske lite Wipeout HD.
|
|
|
|
|
21:15 2009-08-28
| uhrstrom
Trogen medlem
| | Nacka | |
|
| posts 133 |
|
|
Nya Heist paketet till CC(trophyjakt) och lite kaos i Red Faction står på agendan. På söndag bär de även av till gotland så man hoppas på sol!
|
 |
Läst ps3bloggen sedan nov -06:) |
|
|
|
21:29 2009-08-28
| SistaBossen
Medlem
| | | |
|
| posts 23 |
|
|
Jaadu. Ska klara Bioshock sen blir det väl lite Blazblue och möjligtvis BF 1943.
|
|
|
21:57 2009-08-28
| Jimmy
Guest
| | | |
|
| |
|
|
Spelar Batman Arkham Asylum på mitt nya PS3 Slim hela helgen! :)
|
|
|
22:00 2009-08-28
| oskwish
Medlem
| | Sweden | |
|
| posts 22 |
|
|
Blir Resident Evil 5 på professional
|
|
|
|
|
23:18 2009-08-28
| OLNO100
Trivs bra här
| | Helsingborg | |
|
| posts 62 |
|
|
Codwaw, är på tionde prestige och ska bara nå lvl 65 en sista gång också, blir nog även lite guitar hero metallica och unreal tournament 3 och kanske en gnutta killzone om man hinner med
|
|
|
|
|
23:18 2009-08-28
| frktjs
Trogen medlem
| | | |
|
| posts 197 |
|
|
LBP är nog som sagt kul att ta upp igen, annars vet jag inte riktigt…sugen på något nytt i väntan på WET, men njaaa. Flow kanske om europapatchen är ute? – Eller kanske Battle Tanks. Smash Cars ville jag egentligen ha, men efter att ha läst rescensionen på IGN är jag tveksam, verkar precis lika innehållslöst som jag misstänkte, tyvärr.
Fat Princess är självklart givet också.
|
|
|
|
|
23:58 2009-08-28
| loafen
Trogen medlem
| | | |
|
| posts 117 |
|
|
Eftersom det ska hinkas öl i helgen blir det nog inte så värst mycket lir tror jag. Kanske på söndagen då… med lite BF eller Burnout.
|
|
|
|
|
0:22 2009-08-29
| Palpatine84
Trivs bra här
| | Varberg | |
|
| posts 95 |
|
|
Är fortfarande inte färdig med Overlord II, så det blir väl lite av det. Det var inte så kul som jag hoppats på varför jag sällan spelar några längre stunder i sträck.
|
|
|
|