Vi har flyttat till Eurogamer.se!

PS3bloggen.se

Vi har flyttat till Eurogamer.se!

This forum is currently locked – access is read only
Current User: Guest Login
Please consider registering

Search 
Search Forums:

Vad spelar ni i helgen? [vecka 2 2009]
Läs det ursprungliga blogginlägget

UserPost

17:49
2010-01-15

Toby Lee

Admin

posts 1557

1

Vi har fått en hel del spel hit till redaktionen de senaste dagarna – både nysläppta spel och en del lir som inte släpps förrän i februari. Totalt liras 10 spel i våra maskiner, varav hela 7 av dem är skivversioner.

• Jag sitter med recensionskoden för Dynasty Warriors: Strikeforce (recension i februari), samtidigt som jag även ska lira förhandsversionerna av Aliens vs Predator (förhandstest nästa fredag) och White Knight Chronicles: International Edition. Embargot för min Dark Void-recension sköts upp till natten mot måndag, så den publiceras då (00.01). På måndag får jag även recensionskoden för ett annat rollspel – Star Ocean The Last Hope International. Det blir en utmaning att spela två rollspel samtidigt.
  • Markus har blivit bromantisk i både Army of Two: The 40th Day och Matt Hazard: Blood Bath and Beyond. Vi börjar oroa oss för att hans testosteronnivåer börjar närma sig oanade höjder. Senast vi såg honom satt han och krossade ölburkar med händerna.
  • Gabriel hälsar på Gröna gubbar från Y.R. i både Planet 51 och Military Madness: Nectaris.
  • Jimmy har ivrigt lekt med hår och pickadoller i Bayonetta under veckan som gått, och borde vara klar nu. Recensionen kommer nästa vecka.
  • Jonas har krubbat som en tok och har redan lämnat in recensionen av Diner Dash. Den publiceras i helgen.

Vi har ju som sagt en hel del äldre PSN-spel och gott om Blu-ray-filmer att recensera också, så det blir en del sånt med. Förvänta er recensioner i rasande takt under de kommande månaderna. Som alltid.

Missa inte vårt recensionsarkiv om ni vill se vad vi har skrivit om tidigare.

Vi har fler än 355 publicerade recensioner!

Läs det ursprungliga blogginlägget

17:58
2010-01-15

DisOrder

Veteran

Sverige

posts 724

2

Blir att ta alla freeplay på The Saboteur för att få platinum och att spela lite Re5 med kompisen.

Om jag klarar av The saboeur så tänker jag börja lite smått på Avatar.

I don’t need a life, I’m a gamer! I have lots of lives!

17:59
2010-01-15

loafen

Trogen medlem

posts 117

3

Har inga direkta planer på spel i helgen. Men det bli nog lite Batman:AA iaf och kanske lite Uncharted 2.

18:48
2010-01-15

Nik_Hul

Medlem

Huskvarna

posts 28

4

Blir nog Call of Juarez: Bound In Blood och kanske lite Suikoden

19:02
2010-01-15

KBill

Trogen medlem

posts 328

5

Det blir mera Bayonetta. Så jäkla bra!! Har precis börjat spela på Climax svårighetsgraden så förhoppningsvis borde jag ha en Platinum där snart :D

19:07
2010-01-15

BubbelRegn

Veteran

posts 680

6

är de tså kul?;)   Funderar va jag ska skaffa föst Bayonetta.Dragon age Orings Darksiders. hm? vad tkr ni..

19:12
2010-01-15

KBill

Trogen medlem

posts 328

7

BubbelRegn said:

är de tså kul?;)   Funderar va jag ska skaffa föst Bayonetta.Dragon age Orings Darksiders. hm? vad tkr ni..

Det är det verkligen. Kontrollen är allt i Bayonetta å den är så äckligt klockrent bra. Enda nackdelen med spelet är kanske laddningstider å slowdowns i vissa partier. Men det stör aldrig upplevelsen. Darksiders kan jag inte säga nått än för jag har fortfarande inte öppnat det :) Det får bli när Bayonetta Platinan är klar.

19:13
2010-01-15

BubbelRegn

Veteran

posts 680

8

få väl kolla på det senare då:)

få dock vänta tills man får pengar igen:P nästa vecka så:P

15:14
2010-01-16

EmmyZ

Ny medlem

Gotland

posts 6

9

Jag försöker fortfarande att ta mig igenom Dragon Age: Origins, dock inte på PS3 utan på PC. Skulle dock gärna testa det på konsol för jag har fått för mig att spelupplevelsen är helt annorlunda om man jämför med PC-versionen.

17:32
2010-01-16

Frippe

Veteran

Uppsala

posts 706

10

FIFA, kanske lite NHL – ska låna det från biblioteket. Hinner säkert med lite Burnout Paradise också.

18:57
2010-01-16

Welkin

Trivs bra här

Östersund

posts 88

11

Killzone 2 och en massa anime kanske lite Dragon age så så jag får trophies på det spelet på mitt nya konto.

13:37
2010-01-19

Yazuka

Trogen medlem

Kristianstad

posts 495

12

Och jag lika sen som vanligt. Lol…
Men det har blivit Darksiders i helgen för hela slanten.

yazuka.net rpgaiden.se

Reply to Topic: Vad spelar ni i helgen? [vecka 2 2009]

NOTE: New Posts are subject to administrator approval before being displayed

Guest Name (Required):

Guest EMail (Required):

Topic Reply:

Save New Post

Guest URL (required)

Math Required!
What is the sum of:
2 + 3

Search 

About the PS3bloggen.se forum

Most Users Ever Online:

133

Currently Online:

5 Guests

Forum Stats:

Groups: 2

Forums: 16

Topics: 3275

Membership:

There are 1928 Members

There have been 105 Guests

There are 4 Admins

There are 5 Moderators

Top Posters:

Banditen – 1095

apekatt – 941

DisOrder – 724

Frippe – 706

BubbelRegn – 680

phomulaone – 675

Administrators: Johan Johansson (46 Posts), Johan Öbrell (764 Posts), Jonas Aronsson (699 Posts), Toby Lee (1557 Posts)

Moderators: Franjo Radakovits (285 Posts), Gabriel Johansson (524 Posts), Jimmy (1222 Posts), Markus Thulin (190 Posts), Robert Johansson (358 Posts)

-->