| User | Post |
|
17:32 2010-04-09
| Toby Lee
Admin
| | | |
|
| posts 1557 |
|
|

Vi laddar inför en spännande och intensiv vår, som ni kommer att höra mer om snart. Under tiden lirar vi spel så det står härliga till.
- Själv har jag fått recensionskoden för actioneposet NIER (läs vårt förhandstest här), och kör vidare på ModNation Racers.
- Gabriel vattenpusslar i Aqua Panic! HD… Blubbediblubb.
- Jimmy löser de tre sista mysterierna i Blue Toad Murder Files i väntan på Sam and Max: The Devil’s Playhouse som släpps nästa vecka.
- Jonas har spelat klart Monsters (probably) Stole my Princess, men recensionen har inte publicerats än.
Vi har ju som sagt en hel del äldre PSN-spel och gott om Blu-ray-filmer att recensera också, så det blir en del sånt med.
Vad spelar ni i helgen?
Missa inte vårt recensionsarkiv om ni vill se vad vi har skrivit om tidigare.
Vi har fler än 400 publicerade recensioner! 400! Det är ju helt sjukt!
Läs det ursprungliga blogginlägget
|
|
|
|
|
22:56 2010-04-09
| papzy
Trivs bra här
| | Göteborg | |
|
| posts 57 |
|
|
BFBC2 och FIFA10 online xD
|
|
|
|
|
23:34 2010-04-09
| Frippe
Veteran
| | Uppsala | |
|
| posts 706 |
|
|
Blev lite Tiger Woods 10 och FIFA 10 med polarna ikväll. Utöver det kommer det väl bli lite ytterligare TW och BFBC2 skulle jag tro.
|
|
|
|
|
0:15 2010-04-10
| Straken
Trivs bra här
| | | |
|
| posts 93 |
|
|
Blir final fantasy 13, och möjligtvis lite re5 mercenaries om jag hittar någon bra medspelare
|
|
|
|
|
0:25 2010-04-10
| Neomaister
Trogen medlem
| | Sveriges Mittpunkt. =) | |
|
| posts 473 |
|
|
blir bfbc2 för hela slanten för min del. :)
|
|
|
|
|
10:14 2010-04-10
| loafen
Trogen medlem
| | | |
|
| posts 117 |
|
|
|
11:55 2010-04-10
| freddyfisk
Ny medlem
| | mitt i smeten | |
|
| posts 5 |
|
|
Neomaister said:
blir bfbc2 för hela slanten för min del. :)
w0rd! bfcbc2 för hela slanten! se till att emohunden inte käkar upp spelet för dig också ;)
|
|
|
|
|
11:58 2010-04-10
| DisOrder
Veteran
| | Sverige | |
|
| posts 724 |
|
|
Blir inget spel för mig i helgen pga av att jag är hemma hos min flickvän ;P
Får bli att titta på Heroes med henne istället! ^^
|
 |
I don’t need a life, I’m a gamer! I have lots of lives! |
|
|
|
12:12 2010-04-10
| BendAr
Medlem
| | | |
|
| posts 33 |
|
|
Fick hem Assassins creed 2 från England här om dagen (hade glömt jag köpt det). Men vilket spel!! Detta otroligt välgjorda och fängslande spel kommer uppta hela min vakna helg.
|
|
|
|
|
15:02 2010-04-10
| papzy
Trivs bra här
| | Göteborg | |
|
| posts 57 |
|
|
BendAr said:
Fick hem Assassins creed 2 från England här om dagen (hade glömt jag köpt det). Men vilket spel!! Detta otroligt välgjorda och fängslande spel kommer uppta hela min vakna helg.
Håller med dig vilket spel, fastnade direkt och kunde inte sluta spela <3 AC2
|
|
|
|
|
12:21 2010-04-11
| frktjs
Trogen medlem
| | | |
|
| posts 197 |
|
|
Kört BC2 de få timmarna jag spelat i helgen, tog äntligen platinum efter de jäkla demolition killsen som tog forever. Kommer dock fortsätta köra spelet, är så grymt bra, så det lär bli det första spelet jag just fortsätter att köra efter platinum. Än är man, otroligt nog, inte trött på det. Kanske klämmer in litet Tekken 6-spelande senare i kväll också, har t ex hela SP-delen kvar, men är ärligt talat inte sådär jättesugen på det. Får väl prova det iaf.
|
|
|
|
|
14:05 2010-04-11
| Zupron
Trivs bra här
| | Malmö | |
|
| posts 99 |
|
|
Raekan kom ner med Re5 till mig i Malmö så det har blivit en genomspelning av det på lättaste svårighetsgraden, lär väl bli till att fortsätta för det var ett sjukt underhållande lir! :)
|
|
|
|