Vi har flyttat till Eurogamer.se!

PS3bloggen.se

Vi har flyttat till Eurogamer.se!

This forum is currently locked – access is read only
Current User: Guest Login
Please consider registering

Search 
Search Forums:

Releaselista vecka 2 [2010]
Läs det ursprungliga blogginlägget

UserPost

10:11
2010-01-11

Toby Lee

Admin

posts 1557

1

Förra året släpptes det inte ett enda spel under årets första två veckor, men 2010 är en helt annan femma. Utöver förra veckans två storspel (Bayonetta och Darksiders: Wrath of War) får vi ytterligare tre spel denna vecka.

Den största av dem är väl Army of Two: The 40th Day – uppföljaren till det vulgärroliga Army of Two (8/10). Sedan får vi även OS-spelet Vancouver 2010 och filmlicensspelet Planet 51. Alla dessa spel bör förhoppningsvis dyka upp hit inom kort, så håll utkik efter recensionerna här på PS3bloggen.se.

Kommande releaser vecka 2 2010 (11-17 januari) till PlayStation 3

Ska ni köpa något av dessa spel? Eller har ni redan fullt upp med Bayonetta och Darksiders: Wrath of War?

Läs det ursprungliga blogginlägget

11:05
2010-01-11

DisOrder

Veteran

Sverige

posts 724

2

Army of Two är förhandsbokat så de borde väl ringa och säga till mig när jag ska hämta det.

Darksiders har jag inte ens börjat med än så Army of Two får vänta!

I don’t need a life, I’m a gamer! I have lots of lives!

12:23
2010-01-11

TheFreelancer

Trogen medlem

Motala

posts 204

3

AoT 40th day har stått högt på önskelistan sedan 1an blev avklarad med kompisen hemma i soffan(fasiken va kul vi hade då), så det ser jag fram imot och ska hämtas ut när dom nu ringer om det är på fredag eller torsdag(?), dock så blir det att bara peta lite på det då jag vill köra det ihop med kompisen.

” 1 dag i taget “

2:03
2010-01-12

frktjs

Trogen medlem

posts 197

4

Kommer med nästintill 100% säkerhet skaffa nya Army of Two jag också, men då när jag, (vi – jag och co-op-partner), har tid att spela det. Så mycket annat som måste spelas först, tyvärr. Tyckte dock demot gav mersmak. Visst var det ganska oborstat, halvtaskig kontroll med dassig grafik, men det var riktigt kul trots detta, och det kommer alltid vara huvudsaken för mig. Jag spelar spel för att ha roligt först och främst, och om det sedan finns spel som använt sig av konceptet “bättre”, och/eller kan erbjuda t ex bättre grafik och ljud spelar ingen roll, inte så länge jag trivs med produkten i fråga, (också).

Reply to Topic: Releaselista vecka 2 [2010]

NOTE: New Posts are subject to administrator approval before being displayed

Guest Name (Required):

Guest EMail (Required):

Topic Reply:

Save New Post

Guest URL (required)

Math Required!
What is the sum of:
12 + 4

Search 

About the PS3bloggen.se forum

Most Users Ever Online:

133

Currently Online:

5 Guests

Forum Stats:

Groups: 2

Forums: 16

Topics: 3275

Membership:

There are 1928 Members

There have been 105 Guests

There are 4 Admins

There are 5 Moderators

Top Posters:

Banditen – 1095

apekatt – 941

DisOrder – 724

Frippe – 706

BubbelRegn – 680

phomulaone – 675

Administrators: Johan Johansson (46 Posts), Johan Öbrell (764 Posts), Jonas Aronsson (699 Posts), Toby Lee (1557 Posts)

Moderators: Franjo Radakovits (285 Posts), Gabriel Johansson (524 Posts), Jimmy (1222 Posts), Markus Thulin (190 Posts), Robert Johansson (358 Posts)

-->