Vi har flyttat till Eurogamer.se!

PS3bloggen.se

Vi har flyttat till Eurogamer.se!

This forum is currently locked – access is read only
Current User: Guest Login
Please consider registering

Search 
Search Forums:

Releaselista vecka 12 [2010]
Läs det ursprungliga blogginlägget

UserPost

13:52
2010-03-22

Toby Lee

Admin

posts 1557

1

Tänk vad lite problem bakom kulisserna kan förstöra rutinerna, för jag höll på att missa veckans releaser. Tills Jonas hörde av sig och påminde mig, det vill säga. På torsdag släpps ju faktiskt ett till stort svenskt spel (utöver Battlefield: Bad Company 2 (9/10)), och det är ju Just Cause 2 – som vi verkligen hoppas kommer att dyka upp idag.

Utöver det ska även Batman: Arkham Asylum – Game of the Year Edition, Last Rebellion, Prison Break: The Conspiracy och How to Train your Dragon – och de bör väl också dyka upp här inom kort.

Kommande releaser vecka 12 2010 (22-28 mars) till PlayStation 3

Ska ni köpa Just Cause 2, Last Rebellion, Prison Break: The Conspiracy, Batman: Arkham Asylum – Game of the Year Edition eller How to Train your Dragon?

Eller nöjer ni er med tidigare spel som God of War III , Final Fantasy XIII, Yakuza 3 eller Battlefield: Bad Company 2? Eller något annat?

Läs det ursprungliga blogginlägget

14:12
2010-03-22

Lyrian

Trivs bra här

posts 92

2

Jag har själv massor att spela igenom fortfarande, Final Fantasy XIII t.ex.

Dessutom finner jag inte direkt något intresse av spelen som släpps den här veckan, Batman AA spelade jag redan igenom förra året så ser ingen poäng att skaffa Game of the year edition.

14:35
2010-03-22

BubbelRegn

Veteran

posts 680

3

OKej.. :P Det är ju snällt av Avalance. Släppa spel till mitt ära;) Fylller år på torsdag

16:44
2010-03-22

DisOrder

Veteran

Sverige

posts 724

4

Det kan finnas en mening att släppa Batman AA GOTY (inte för att jag kommer köpa det men) om du har en 3D-kompatibel tv.

Enligt vissa sidor ska spelet innehålla “TriOviz 3D” som gör att om du har en 3D-tv ska du kunna spela spelet i 3d.

Sen om detta är sant vet jag inte. Bara något jag har sett vissa hemsidor skriva.

I don’t need a life, I’m a gamer! I have lots of lives!

Reply to Topic: Releaselista vecka 12 [2010]

NOTE: New Posts are subject to administrator approval before being displayed

Guest Name (Required):

Guest EMail (Required):

Topic Reply:

Save New Post

Guest URL (required)

Math Required!
What is the sum of:
2 + 3

Search 

About the PS3bloggen.se forum

Most Users Ever Online:

133

Currently Online:

5 Guests

Forum Stats:

Groups: 2

Forums: 16

Topics: 3275

Membership:

There are 1928 Members

There have been 105 Guests

There are 4 Admins

There are 5 Moderators

Top Posters:

Banditen – 1095

apekatt – 941

DisOrder – 724

Frippe – 706

BubbelRegn – 680

phomulaone – 675

Administrators: Johan Johansson (46 Posts), Johan Öbrell (764 Posts), Jonas Aronsson (699 Posts), Toby Lee (1557 Posts)

Moderators: Franjo Radakovits (285 Posts), Gabriel Johansson (524 Posts), Jimmy (1222 Posts), Markus Thulin (190 Posts), Robert Johansson (358 Posts)

-->