Vi har flyttat till Eurogamer.se!

PS3bloggen.se

Vi har flyttat till Eurogamer.se!

This forum is currently locked – access is read only
Current User: Guest Login
Please consider registering

Search 
Search Forums:

God Of War III plåstras om [1.01]
Läs det ursprungliga blogginlägget

UserPost

11:37
2010-03-29

Markus Thulin

Moderator

posts 190

1

Så mycket längre än till demot har jag inte kommit vad det gäller God Of War III (9/10) än. Men då jag är en riktig diggare av allt vad som har med mytologi att att göra, och i synnerhet den grekiska gudatron så ska det snart bli bättring.

Gabriels tips om samlingen med del 1, 2 och 3 av Kratos öden och äventyr lockar riktigt mycket. Tyvärr ser det ut som om jag får vänta en stund till då det inte verkar släppas i Sverige/Europa förrän i slutet av april.

Sitter du på en kopia av det senaste spelet så dyker det upp en omplåstring i dagarna. En lättviktare kan tyckas på endast 5 MB, men uppdateringen till 1.01 lovar en del vad gäller stabilitet och grafikmissar. Utvecklingsteamet bakom God Of War III låter hälsa:

As you may be aware, some customers have had issues with their wireless controllers while playing God of War III.  In some cases this has resulted in difficulty opening chests (holding down R1) or jumping/gliding (holding down X).  The problem has occurred randomly in environments where there are multiple Wi-Fi devices within range of the PlayStation 3.

It is not an issue with the PS3 system, but an issue with reading data coming from the wireless controller.  We take a great deal of pride in the smooth responsiveness of God of War III, therefore I’m pleased to report that we’ve taken appropriate steps to fix this problem.

Det verkar som om en hel del spelare världen över har haft rätt så stora problem med att till exempel öppna kistor (se klipp nedan). Som tur är verkar Sony Santa Monica vara på hugget och fixa till problemet. Det enda jag kan tycka är konstigt att en så pass basal grej dels kan på något sätt förstöras, och dessutom ta nästan två veckor för att fixa. Men alla fixade problem är bra problem.

Har du haft problem med att öppna kistor i God Of War III?

Läs det ursprungliga blogginlägget

Reply to Topic: God Of War III plåstras om [1.01]

NOTE: New Posts are subject to administrator approval before being displayed

Guest Name (Required):

Guest EMail (Required):

Topic Reply:

Save New Post

Guest URL (required)

Math Required!
What is the sum of:
5 + 12

Search 

About the PS3bloggen.se forum

Most Users Ever Online:

133

Currently Online:

6 Guests

Forum Stats:

Groups: 2

Forums: 16

Topics: 3275

Membership:

There are 1928 Members

There have been 105 Guests

There are 4 Admins

There are 5 Moderators

Top Posters:

Banditen – 1095

apekatt – 941

DisOrder – 724

Frippe – 706

BubbelRegn – 680

phomulaone – 675

Administrators: Johan Johansson (46 Posts), Johan Öbrell (764 Posts), Jonas Aronsson (699 Posts), Toby Lee (1557 Posts)

Moderators: Franjo Radakovits (285 Posts), Gabriel Johansson (524 Posts), Jimmy (1222 Posts), Markus Thulin (190 Posts), Robert Johansson (358 Posts)

-->