| User | Post |
|
15:30 2010-04-21
| alexst4
Trivs bra här
| | Sweden, Gävle | |
|
| posts 66 |
|
|
Post edited 17:52 – 2010-04-22 by alexst4
Match imot Always bet on sweden. Kl 20:00 torsdag den 22/4
Specifika regler för Bad Company 2: Spelläge: Squad Rush Antal spelare: 4 mot 4 Hardcore: Ja Antal rundor: Spela två banor två gånger så att båda lagen får spela försvar och anfall två gånger var. Om båda lagen vunnit lika många rundor (två var) vinner det lag som sprängt flest baser. Om båda lagen sprängt lika många baser fortsätter matchen med en ny bana där båda lagen ska spela både anfall och försvar. Detta fortgår till ett lag sprängt fler baser än det andra laget. Det är därför väldigt viktigt att räkna antal förstörda baser! Banor: Slumpas av spelet. Poäng rapporteras i form av antal sprängda baser
Anmälda:alexst4, Phomulaone, Neomaister,Bubbelregn
Reserver:Tap10lan,
OBS!!!! DETTA ÄR EN HARDCOREMATCH!.
|
 |
Fullt utrustad i Fordon, Assault, Recon, Engineer och Medic! i BAD COMPANY 2 ! |
|
|
|
|
|
Jag vill gärna vara med, men kan tyvärr inte lova att jag kan, så sätt upp mig som reserv, så ska jag försöka?
|
|
|
|
|
17:14 2010-04-21
| phomulaone
Veteran
| | Sundets Pärla | |
|
| posts 675 |
|
|
Jag är på (om ingen annan kan eller vill).
|
|
|
|
|
17:17 2010-04-21
| Neomaister
Trogen medlem
| | Sveriges Mittpunkt. =) | |
|
| posts 473 |
|
|
har aldrig lirat Hardcore mode.. så kan sätta upp mig på Reserv så kan jag vara med om det inte blir fullt lag.
|
|
|
|
|
16:49 2010-04-22
| Neomaister
Trogen medlem
| | Sveriges Mittpunkt. =) | |
|
| posts 473 |
|
|
För att uppdatera tråden upp på första sidan igen så skriver jag ett nytt,
Jag kommer att kunna vara med idag då jag har min spel kväll ikväll. :D hoppas bara att jag inte skjuter ner någon av mina egna då.. ni får hålla er borta från min pipa. ;)
|
|
|
|
|
17:06 2010-04-22
| BubbelRegn
Veteran
| | | |
|
| posts 680 |
|
|
Tänk på Ni dör snabbare och. Man syns inte på kartan kan vara till fördel också. Alex påstår han bara kör Hardcore. SÅ:P han får väl visa vägen då:P JAg kanske är med. Återstå och se. varit med i alla hitils. Men finns till hands iaf. om en saknas.
|
|
|
|
|
21:14 2010-04-22
| BubbelRegn
Veteran
| | | |
|
| posts 680 |
|
|
Det va ju katastrof, Ingen match dom va dom var 26 minuter sen. vi tyckte det va sent kallade oss för p12. Oseriösa förslog en retur match men dom vägrade det också så jag vet inte va man ska säga. och säga du har fått dålig rykte som klanledare försökte föra en Diskution. Men Killen vägrade. tyckte det va rätt omoget försökte komma överens men han hade ju bestämt sig. hur han ville avsluta det hela. tråkigt när sånt händer. riktigt tråkigt.
|
|
|
|